hej!
Vad spännande att höra någon i (nästan) samma situation.
Ja jag skulle ha mens innan nyår precis, men den har som sagt lyst med sin frånvaro.
När min mens vanligen anländer så känns det kan jag säga!

Spyr och ligger sängliggandes en hel dag. Men nu har det bara vart pytte-knninga. Ibland är det ett tryck på tjejmagen eller bara på en sida av den, och ibland hugger det. Jag förstår inte vad som händer
Jag har alltid (!) haft regelbunden mens sedan jag var 14 och nu (i år ) är jag 23 och vi började försöka på riktigt nu i december, vilket gör att jag inte tror att jag är gravid för det vore sjukt om det tog sig första gången. Men man hoppas ju så mycket!
Ringde barnmorskan för att kolla med henne och om att komma till dem ev, men hon sa att det är bättre du väntar 1-2 veckor till då det är vanligt att man inte får ett pluss fören i v 5-6. Bara det känns ju jobbigt. Så nu vet jag inte om jag ska ställa in mig på att tänka som jag är gravid eller inte.
Hur länge har ni försökt?
Jag känner inte igen mig i uppblåstheten, inte vad jag tänkt på.. Ömmande bröst har jag inte, däremot kommer det och går i bröstvårtorna. Kissar ofta och väldigt gult har jag gjort i ca en månad, ocj jag har ibland varit så illamående på bussen till jobbet att jag funderat på att gå av och lägga en pizza i buskarna utanför
Ingen fara för äcklig info, vi har ju alla vart där eller kommer dit någon gång

Jag har med jättemycket flytningar!! ibland så känner jag liksom att det "rinner" ner med

Sen vet jag inte om det bara är flytningar eftersom vi har sex ca varannan dag, så då kan det ju vara hans grabbar med
Ja jag vågar ju inte hoppas heller, man vill ju inte bli besviken. Nu har jag bestämt mig för att (försöka) att inte tänka på det för mycket och att testa en gång i veckan. Den 31/1 ska jag till gyn och har inget hänt innan då tänker jag kräva att de besiktigar mig .
Hoppas på att vi plussar båda två snart!!
/elin