-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Bim + 4 ingen mens.. HJÄLP
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLP
Ser rätt mörkt ut nu, det är inte jätte mycket men det finns där ändå. Annorlunda än annars eftersom jag får bruna flytningar innan mens. Får hoppas på det bästa men tanken slår att det är mensen som är på g Nu är jag 20 år gammal. Vart bor du? Använde du pregotime när du blev gravid med din dotter? Hur lång tid tog du det innan du blev gravid? Har du använt något kost tillskott eller liknande? nyfiken på alla tips Vart bor du någonstans?
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPJa jag använde pergotime när jag blev gravid med min dotter, Åt en dubbelkur och blev gravid direkt.. detta va i juni förra året. Sen föddes hon en månad för tidigt. Hon föddes i feb.
Det tog 14mån att bli gravid förra gången.. Men nu får vi hjälp redan efter att vi försökt i ett halvår. Så från och med januari så kan jag få hjälp med pergotime igen, pga pco:n. tog ut spiralen i juli.. Jag har testat rosenrot men det hjälpte inte till så mycket. Det positiva var att man blev piggare och lite mer lust. Sen åt jag mitt val kvinna med folsyra innan jag blev gravid och den plus extra folsyra de första månaderna när jag va gravid. Hur går det? va det mensen som va på g? Här är det inga som helst tecken på att mensen är på G. Så vi får hoppas på det bästa
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPOkej.
Innan man börjar försöka, tror man det är jätte lätt o bli gravid men så är inte saken tyvärr Kan man få pregotime även om man inte har pco? Hur sen är din mens nu? Hoppas på ett plus
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPHej!
Är inne på BIM + 4 , enbart negativa gravtest och ingen mens i sikte. Brutalt jobbigt denna väntan på att få ett plus eller att mensen ska komma så man kan rikta in sig på att försöka igen i december.
Det kan ta 1-2 veckor före HCG halten är tillräckligt hög för att det ska bli ett plus på testet, så ingen grund till oro ännu.
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPHoppet finns ju där med tanke på att mina bröst växt till sig idag så kanske det ändå är något
Det får vi hoppas på
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPMina bröst känns också fylligare. Är på bim+10. Förra gången testade jag positivt dag 26. Vet ej hur lång den cyklen skulle va iom att jag åt pergotime.
Ja man kan få utskrivet pergotime. Men man ska nog ha försökt i 1 år plus att man ska ha problem med äl.. Ååå va tråkigt att mensen kom
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|