-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Bim + 4 ingen mens.. HJÄLP
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPSom sagt är på bim plus 4 idag.
Inga alls symptom förutom Mycket svag "mensvärk" Har vanligtvis bara mensvärk på högersida, Men denna värk kommer och går på båda sidorna. Brukar få slemmigare flytningar innan mens, Vilket jag också fick bim-3 till bim-2 sedan gick det över till vita lotion flytningar till ljusare och nu har det även ändrats till sparsammare och vattninga.. Men känner verkligen ingen annan symptom. Fått lite ont i lederna senaste dagarna och mycket mer finnar än vanligt men de är väl inte någon symptom? Har varit gravid tidigare och då fått väldigt svullen mage och meega tuttar.. Vad tror ni det kan vara? Testade i går eftermiddag men var då neggativt.. Vad tror ni som är erfarna?
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPde kan man inte säga bara sådär. vänta ut tiden, har de gått 1-2 veckor utan plus på stickan så ring bm.
110927: Utredning klar.
120104: Står i kö för IVF. 120116: GRAVIDA helt själva! "Allt har sin tid..." Make a pregnancy ticker
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPKan vara så att du inte har haft nån ägglossning. När äl uteblir så kan mensen strula. Oftast blir den då lite sen eller ovanligt sparsam. Inget konstigt alls. Det händer alla kvinnor minst en gång per år. Om det går två veckor över tiden kan det som sagt vara dags att ringa bm som då kan ta ett blodprov för att kolla dina värden. Lycka till!
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPJag har väntat på min mens sen den 4/11. Gjorde ett test i måndags 8/11 och negativt. Det är jobbigt att vänta....
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLP
Jobbigt, nu har det gått 7 dagar över bim och inget plus ännu.. bim plus 5 hade jag jätte lite bruna flytningar som gick över till rosa på bim plus 6 och nu ingenting.. svagt ömmande bröst började idag.. vad tusan är de som händer?? Hur går det för dig?
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPHär är en till som är på bim+8 men inget plus och ingen mens. Har Pco så kan vara det som spökar igen. Har haft regelbunden mens sen jag fick min dotter i februari..
det är så jobbigt att vänta Har du någon symptom??
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPJa visst är det jobbigt. Har din alltid varit regelbunden?
nej inte några speciella symptomer. Lite flytningar bara, kanske lite ömmande bröst. Men kanske inbillar mig? Även om det inte är längesen jag va gravid så kommer ja inte ihåg va ja hade för symtomer i början. Mer än att jag kräktes varje dag från v 6-17
Min cykel har alltid varit på 30-32 dagar. Fick nog mensen idag, massor med rosa flytningar En hel vecka försenad, fattar ingenting :S På det igen då! Hoppas du har något litet inom dig om det är de du vill?? Hur gammal är du?
Re: Bim + 4 ingen mens.. HJÄLPÅååå va tråkigt. Men är det bara en rosa flytning? Då behöver det inte betyda att du inte är gravid. Många får rosa flytningar i början av graviditeten eller en liten blödning. Hoppas inte mensen kommer!!
Hur länge har ni försökt? Vi försöker inte bli gravida just nu då vi vill ha lite mer mellan barnen. Ella är 9mån idag.. Men vi kommer så klart bli jätteglada om vi blir gravida tidigare. Sist jag blev gravid tog det drygt 1år. tillslut blev jag gravid med hjälp av pergotime. Hoppas jag slipper det denna gången. Jag är 23. Hur gammal är du?
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|