-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BIM April.Re: BIM April.Stort grattis till er som plussat
Re: BIM April.Meja: Men vad roliga nyheter är verkligen glad för din skull
Jag tog ett till test idag "bara för att" även fast jag testade neg i tors men tänkte att det kunde vart för tidigt då min sena äl ägde rum nånstans mellan 21-23 april. Testet var som väntat neg. Känner mig konstigt nog inte alls besviken. Men mensen är på G har så ont och så mycket vattniga flytningar och alla andra tecken på mens. Hoppas den kommer idag så då har jag samma cykel som innan jag var gravid med D. Sen får jag försöka se om min äl kommer lika sent följande månader också.
Re: BIM April.meja3: Stort grattis till dig
Re: BIM April.Grattis Meja3 !!!
Spännande att läsa om dina "symptom", skönt att höra att det inte behöver vara så väldigt många. Det ger en annan hopp också
Re: BIM April.Tack snälla för alla grattis
Kat73: Vad tråkigt att det var neg, men skönt att du inte känner dig så besviken. Hoppas mens och ÄL kommer igång som du normalt brukar ha det. AppendChild: Ja jag hade inte så många symtom alls
Re: BIM April.2 dar över Bim mn ingn mens
Re: BIM April.Vad tråkigt kat73, hoppas snart det kommer igång till det normala igen! Kram
Re: BIM April.kat73 - du kan nog inte veta när din bim är eftersom det var första cykeln du hade koll, som du sa när du frågande om sen ägglossning och lutealfas och det där... Sen ägglossning=sen bim, du är nog inte på bim än. Om jag var du skulle jag inte räkna med bim förrän 12-16 dagar efter äl.
Re: BIM April.Grattis ni som plussat! Roligt att se att det kommer några sena plus.
Re: BIM April.Anile: Du har nog rätt konstigt bara att mensvärken var så påtaglig på dag 30...idag trodde jag att mensen kom när jag var ute o gick. Sprang in o insåg att det bara var en vattning flytning. Har aldrig haft så vad jag kan minnas väldigt konstigt. Inatt vaknade jag också av en hemsk värk i magen, det riktigt vred sig av smärta och blev som varmt. Efter 10-15 kvidande gick det bara över
|