-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BIM Februari
Re: BIM FebruariTack!
Känns som det är en evighet kvar till den 17:e, men det är bara att försöka tänka på annat
Re: BIM FebruariOj, vad ni skriver flitigt här inne idag!!
Har ingen alls koll på äl och mens just nu. Innan vi fick första barnet hade jag nästan alltid 26 dagars cykel och prickade in äl precis. Nu på sistone sen jag började försöka ha lite koll har det varit över 30 dagar iaf. Nu senast 32.. Så det är himla svårt att veta när ÄL är! Har räknat ut att det borde vara någon gång mellan i måndags och nästa torsdag.. Så om man får till det i alla fall varannan dag fram tills dess så borde vi ju pricka in det tycker jag!! Känns som en eeeeeeevighet tills slutet av månaden när jag borde ha bim. Hade sååå gärna haft en 26dagars cykel nu.. eller varför inte ännu mindre
Re: BIM FebruariHmmm... Vad tror ni tjejer.. Testade positivt äl-test nu på morgonen, igår var det negativt, -jättesvagt streck, idag var det starkare än kontrollstrecket. Märkligt att jag inte känner av den dock, brukar alltid göra det, men men.. Så ÄL inom 12-48 timmar då, -och karln är i fjällen... Damn it... Hade sex i måndag och tisdags, sen åkte han igår och kommer hem först på söndag, då är äl slut... Så vad tror ni, finns det nån chans att det ändå kan bli bebis..? Känns som låga odds. Jag vet att simmarna kan överleva upp till 7 dygn eller vad jag läst, men det är ju extremfall, men hoppas att det överlevt några från myset i förrgår kväll som snällt ligger o väntar på ägget.
Re: BIM FebruariGod Morgon!!
Tack tjejer - känns fortfarande så galet overkligt!!!! Välkomna alls nya också! Håller mina tummar benhårt för att ni snart kommer till tråden Oktobermammor 2012 trea2012 - men hallåååå!!! Dina "odds" är ju superkanon tycker jag!! naellie - Jag berättade på en gång för min sambo! Andra intervjun gick fantastiskt bra - jobbet verkar SÅ kul!!! Jättemycket nytt och härliga utmaningar att ta sig an för den som får det! Det kändes väldigt bra med de jag träffade - hoppas de tycker detsamma. Väntar med spänning på fortsättningen nu! Sprider lite gravidbacillet till här inne innan jag fortsätter jobba!!! Ha en fin dag Kramen
Re: BIM FebruariHaha, tack PiperH!
Hade kännts bättre om vi fått till det igår el. idag istället... Men men.. Bara att hoppas! Hehe, maken skojade om att han kanske skulle lämnat ett "prov" hemma så kunde jag fixa det själv med en sån spruta man doserar flytande medicin till barnen med! Haha!! Men nej, har inte blivit riktigt sååå crazy än.. Stort grattis igen och hoppas du får jobbet!!!
Re: BIM FebruariVälkommen alla nya!!!!
naellie Hi hi nej ska inte göra det Vad roligt då är vi 4 st till fredagen den 17 feb Riktigt bra för då testar man inte tidigare som man alltid är så otroligt frestad att göra Jag känner mig gravid jag också, hi hi en hel del önsketänkande men men får se närmaste veckan Har en del symptom men kunde även vara tant röd på igång men det känns lite annorlunda för att vara tanten. Igår hade jag fruktansvärt ont i tjej magen och supersvullen, men det la sig framåt kvällen,har ständigt lite mensvärk hela tiden , väldigt trött. Blir tröttare och tröttare för var dag. Brösten kliar. Har börjat få vita flytningar. Just med flytningarna så hade jag dom när jag väntade dom andra 2 barnen. Först när jag upptäckte dom så tänkte jag vad nu då? Tänkte jag känner igen dom, tog ett tag innan det slog mig var att sist jag hade dom var när jag väntade den lilla som fyller 8 nästa tor Men jag utgår lite för att det är tant röd på G så blir man inte så besviken Känner att det får ta den tid det tar har 2 barn som jag njuter av varje dag
Re: BIM FebruariSTORT grattis Piper!
Guud va roligt!! Tjejer. Köp Äl stickor+gravidtester från minipris-tester.se/com Jag köpte 21 äl stickor+10 gravtest tot för 180 spänn.. bra test oxå!!
Re: BIM FebruariHaha, mallis85, det tycker jag lät "dyrt"
Re: BIM FebruariGoddagens tjejer!
Inga nya plus idag..? Den 17e blir ju grymt spännande även för oss som inte har BIM då - jag tycker att ni ska komma överens om ett klockslag ni testar så att vi alla kan sitta här beredda och få veta direkt Naellie: Har nog lyckats sitta ivägen för O's nysningar redan - snuvig och kraxig...ingen influensa men det kanske är bra...det kanske var lite too much med facit i hand... SJälv hade jag ingen glad gubbe imorse heller - kan vara att äl är lite förskjuten denna månaden. Dock har jag haft mycket och vattniga flytningar de sista dagarna Bara 1.5 jobbdag kvar till heeeeeeelg..!!!
|