-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
**BIM Januari 2009****BIM Januari 2009**År 2009 är vårt år!!! Ge oss en nyårspresent.
**BIM** 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) Gravida: Längtar vidare:
Re: **BIM Januari 2009**Hoppar väll in på den här listan också och hoppas att det kan få bli min sista bim-lista... Tror att jag kommer ha ÄL på julafton, så jag hoppas att tomten ger mig den bästa presenten då
**BIM** 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA) Gravida: Längtar vidare:
Re: **BIM Januari 2009**Länge sedan jag stod med på en Bim-lista men nu är min utredning klar och jag har fått Provera som ska hjälpa mig att stabilisera mina cykler.
**BIM** 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA) Gravida: Längtar vidare:
Re: **BIM Januari 2009**Lägger till mig på listan.
**BIM** 1/1 Cilon (8:e försöket efter MA i april) 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA)
Re: **BIM Januari 2009**Hej! Är ny, så första försöket för mig! Men tror ju inte att det ska gå så lätt.. men man kan ju alltid hoppas, hoppas på många pluss!
**BIM** 1/1 Cilon (8:e försöket efter MA i april) 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 3/1 jemmie +/- nån dag (1:a försöket) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA)
Re: **BIM Januari 2009**Då skriver jag in mig på denna lista då. Det blir till att mysa över julhelgen
**BIM** 1/1 Cilon (8:e försöket efter MA i april) 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 3/1 jemmie (första försöket) 3/1 Jea (3:e försöket) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA)
Re: **BIM Januari 2009****BIM**
1/1 Cilon (8:e försöket efter MA i april) 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 3/1 jemmie +/- nån dag (1:a försöket) 3/1 Jea (3:e försöket) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA) Gravida: Längtar vidare:
Re: **BIM Januari 2009**Lägger till mej här då, fick ett MF denna månad men hoppas på få ÄL som vanligt. Första riktiga försöket, efter MF kände jag verkligen hur gärna jag ville ha en bebis
såå.. **BIM** 1/1 Cilon (8:e försöket efter MA i april) 1/1 +/- nån dag (1:a försöket, 1 MF) 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 3/1 jemmie +/- nån dag (1:a försöket) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA)
Re: **BIM Januari 2009**Här vill ja va me
**BIM** 1/1 Cilon (8:e försöket efter MA i april) 1/1 +/- nån dag (1:a försöket, 1 MF) 2/1 C4m1ll4 ( 2:a försöket med ÄL stickor) 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 3/1 jemmie +/- nån dag (1:a försöket) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA)
Re: **BIM Januari 2009**Här är man ivrig, glömde ju skriva mitt namn i förra inlägget
**BIM** 1/1 Cilon (8:e försöket efter MA i april) 1/1 Mirah +/- nån dag (1:a försöket, 1 MF) 2/1 C4m1ll4 ( 2:a försöket med ÄL stickor) 2/1 Aeia (6:e försöket, ÄLtestar, Preseed) 3/1 jemmie +/- nån dag (1:a försöket) 5/1 Cillalåda (12:e försöket första med Provera( 8/1 miss M (16:e försöket, 1 MA)
|