-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BIM JULIBIM JULIHej alla!!
Då startar jag "BIM JULI"....dax för nya tag, nytt mys & nya graviditeter Börjar med att lägga till mig själv på listan, sen är det bara att fylla på!! BIM JULI 2/7 JennieP 35 år, (2:a försöket, 2:a barnet)
Re: BIM JULIHej hej! Känner igen din fina bild från juni-tråden
Mensen har inte kommit än, men jag känner att den är på ingång så jag lägger till mig redan nu. Så känns det inte lika sorgligt när den väl visar sig. Nu är det sommar och semester. No stress och massa mys!! BIM JULI 2/7 JennieP 35 år, (2:a försöket, 2:a barnet) 7/7 Skräpsmulan 30 år, 4:e försöket, 1:a barnet efter mf augusti 2011.
Re: BIM JULIHej hej! Bekantar mig lite med nästa lista för att inte bli alltför besviken om det ej blir något nu... Återkommer.med datum efter mensen (som jag såklart hoppas inte dyker upp!)
Re: BIM JULIJa lägger in mig här , tantfan kom ju igår
Sitter på jobbet med jätte Mensvärk och dåligt humör.. Och de är länge kvar tills 19:15 å ja slutar :/ blää!! Man kanske får ändra datum eftersom beroende på när äl inträffar, använder mig av monitor nu andra månaden.. 2/7 JennieP 35 år, (2:a försöket, 2:a barnet) 7/7 Skräpsmulan 30 år, 4:e försöket, 1:a barnet efter mf augusti 2011. 6/6 Elinkh 20 år, (5:e försöket , 1 barnet )
Re: BIM JULIJag lägger också till mig själv på listan. Jag och min sambo har äntligen tagit beslutet att börja försöka aktivt
2/7 JennieP 35 år, (2:a försöket, 2:a barnet) 7/7 Skräpsmulan 30 år, 4:e försöket, 1:a barnet efter mf augusti 2011. 6/6 Elinkh 20 år, (5:e försöket , 1 barnet ) 29/7 erikakika 23år, 1:a försöket, 1:a barnet.
Re: BIM JULIhaha jag rättar till lite här
Känns som denna månad kommer va en bra månad , skulle va mysigt med en februari bebis då hjärtat fyller år då Fick hem ett pack med 20 stickor till monitorn också idag, känns bra att ha den då jag har oregelbunden mens alltså noll koll på ÄL för jag har absolut inga symtom heller. NU SKA DET PLUSSAS HÄR FLICKOR! 2/7 JennieP 35 år, (2:a försöket, 2:a barnet) 7/7 Skräpsmulan 30 år, 4:e försöket, 1:a barnet efter mf augusti 2011. 6/7 Elinkh 20 år, (5:e försöket , 1 barnet ) 29/7 erikakika 23år, (1:a försöket, 1:a barnet.)
Re: BIM JULIelinkh: Ja nu är det banne mig sluthoppat i trådar för oss
Vad smart med en monitor! Vad kostar en sån? Jag är inte särskilt regelbunden själv heller.
Re: BIM JULIJa nu äre slut på det..
Men dock har jag inte fått missfall? Kanske du blandar ihop mig med någon annan? Jag köpte min monitor begagnad på tradera för ca 1300 och då fick jag med 30 stickor! Jag blev mycket förvånad nu när jag använde den, hade mycket senare äl än jag trodde (på dag 24) så är inte konstig det inte blivit något innan :p har ju missat äl. Ha! Men jag skulle rekomendera dig att komma på tradera om de finna någon, en ny kostar en del och blir dyrt snabbt då stickorna kostar en del också. Men jag tycker helt klart att de är värt pengarna
Re: BIM JULIVa kul att ni hittat hit allihopa!!
Ja nu får vi försöka ta det lugnt, slappna av och njuta av sommaren oxå, inte bara tänka barn, barn & barn. Livet är ju det som pågår....
Re: BIM JULIJag har också funderat på en monitor då jag har väldigt oregelbunden mens. Bra tips att titta på tradera!! Självklart måste vi njuta av sommaren, men det är svårt att släppa bebistankarna!!!
|