-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BIM MajBIM MajHej!
Sitter och hoppas på att kroppen ska komma igång efter Mini-P stopp. Vet inte datum på BIM men fyller på listan när mensen förhoppningsvis kommit igång. Välkomna till BIM Maj! Här ska det plussas!
Re: BIM MajHej Syster_Yster! Kul med en majtråd!
Fick mensen idag så jag hoppar gärna in här istället med bim den 1maj, och hoppas nu på en januari-bebis 2013! Skriver väl in mig först i listan och hoppas att fler kommer så småningom. BIM 1/5 - Trea2012 (28 år, 2:a försöket efter MF, 3:e barnet)
Re: BIM MajHejsan!
Hoppar jag in i rätt tråd då måntro, har inte hajat det där med BIM etc fast jag är gammal Syster-Yster: Är jag ute och vimsar nu men var inte du medlem i aprilmammor-11?!.
Re: BIM MajJag hoppar väl också in här
Mot bebis! Wooohooo BIM 1/5 - Trea2012 (28 år, 2:a försöket efter MF, 3:e barnet) 1/5 Mmeli (20 år, 1:a barnet)
Re: BIM MajHej allihop!
Sitter och väntar på mensen... Tur att man jobbar natt. Kat73: Japp, jag är aprilmamma-11! Kul om vi skulle följas åt igen!
Re: BIM MajBIM
1/5 - Trea2012 (28 år, 2:a försöket efter MF, 3:e barnet) 1/5 Mmeli (20 år, 1:a barnet) 1/5 blir andra försöket. Längtar efter barn nr 2
Re: BIM MajHur räknar man ut et där BIM egentligen...jisus så dum jag känner mig att fråga det
Om jag fattat rätt så är mitt BIM den 28 april beräknat på att mensen kom 31 mars och innan sista graviditeten så hade jag oftast 30 dgr emellan, nu vet jag inte eftersom det är först mensen sen juli-10 Syster-Yster: Ja eller hur. Tänk att vi sitter här o planerar bäbis igen känns ju inte som det var längesen vi hade nedräkning och satt och klagade över krämpor i aprill-11 tråden
Re: BIM MajKat73: Kolla in länken nedan.
http://www.pregnology.com/ovulating.php Lycka till! Och även om du hamnar på bim i april så är du varmt välkommen att hänga här med ju!
Re: BIM MajÅh tack trea. Jag har nog räknat fel...enl den där länken så skall jag ha min nästa mens den 29 april, blev den 28 på ett annat ställe
Nåja, jag stannar nog kvar här ändå för vem vet om det blir exakt 30 dar emellan särskilt nu när det är första cykeln efter sista graviditeten. Var lite extra roligt att vara med här också eftersom ag känner igen Syster-yster från aprilmammor-11
Re: BIM MajÄsch, jag går med här också. Har man oregelbunden cykel gäller det att täcka upp för alla eventualiteter! Kastar in ett chansartat datum, typ 8 maj...
BIM 1/5 - Trea2012 (28 år, 2:a försöket efter MF, 3:e barnet) 1/5 Mmeli (20 år, 1:a barnet) 1/5 tuvaapril (2:a försöket, 2:a barnet) 8/5 Joey (29 år, 2:a försöket, 1:a barnet)
|