-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BIM marsRe: BIM marshej hej brudar här kommer jag.
BIM 2/3 - Anni81 (31 år, 5:e försöket, första barnet) 5/3 - Grim (23 år, 7:e försöket, första barnet) 5/3 - elli87 (24 år, 4:e försöket, första barnet) 7/3 - Ninni82 (29 år, 3:e försöket andra barnet) 10/3 - appendChild (38 år, 3:e försöket, tredje barnet) 13/3- C.M.B (27 år, 8:e försöket, 1 MF, första barnet) Ja får se då om det blir nått denna gång då. Men jag blir mer och mer sugen på en decemberbäbis. Lycka till nu.
Re: BIM marsDecemberbebisar är de allra bästa - vår kille kom på Lucia och blir det ingen novemberbebis nu så tar jag gärna en stjärngosse till
Re: BIM marsJa December är ju en bra månad att fylla på. Vi är 6 stycken som fyller i december så en 7de skulle sitta fint
Re: BIM marsHej tjejer!
Nu är jag lite fundersam och skulle behöva hjälp av alla ni som verkar väldigt pålästa kring ÄL och sånt! Idag är det fredag och jag fick mens lördag 4/2 (alltså mindre än en vecka sedan) och gjorde att ÄL test idag bara för att se att det skulle vara blankt för att sedan kunna följa stegringen. Sedan förra månaden har jag misstänkt att jag har ganska tidig ÄL, då jag gjorde ett första ÄL-test dag först dag 9 i cykeln och det gav positivt utslag direkt! Idag borde ju vara dag 7 i cykeln om man räknar lördagen som mensen kom som dag 1. Jag blev inte lite förvånad när jag ser att på dagens ÄL-test visar teststrecket nästan är lika starkt som kontrollstrecket, med andra ord inte klart positivt men inte långt därifrån! Borde ju rimligtvis visa positivt imorgon. (Tänkte lägga upp en bild men vet inte hur man gör Är det möjligt att ha så tidig ÄL
Re: kan ni skriva in mig på en sådan där listaHelt o teknisk!
Josefina (30år) "11:e" försöket Taktik denna månade. Äta nyttigt & regelbundet, träna, zink tabletter & Clearblue äggstickor. Måste få till det nu, snart gått 12 månader!
Re: BIM marsHej tjejer!
Jag är SÅ GLAD (har INTE plussat) men min operation gick så bra Anni81: Jag är ingen expert men jag har läst att man kan ha ÄL väldigt tidigt (är dock inte så vanligt). Så du kan ju vara en av dem med super-tidig ägglossning, enda sättet att få veta är att fortsätta testa Och lycka till ni andra också som funderar på metoder och liknande... Jag tänker själv börja testa me ÄL-tester denna månad, för NU VILL VI HA EN EGEN SÖT TROLL-BEBIS <3 Lycka till
Re: BIM marsMissade den här tråden fast jag letade, startade en till men vi kan ju glömma den då!
Själv hade jag önskat ett vår barn men får visst inte bestämma alls så nu får bebis komma när som helst! BIM 2/3 - Anni81 (31 år, 5:e försöket, första barnet) 5/3 - Grim (23 år, 7:e försöket, första barnet) 5/3 - elli87 (24 år, 4:e försöket, första barnet) 7/3 - Ninni82 (29 år, 3:e försöket andra barnet) 10/3 - appendChild (38 år, 3:e försöket, tredje barnet) 10/3 - Beebii (32 år, 8:e försöket, 1mf, andra barnet) 13/3- C.M.B (27 år, 8:e försöket, 1 MF, första barnet)
Re: BIM marsÄL test igår och idag, gårdagens test kan jag inte tolka som annat än positivt (använder stickor). Strecket svagare idag. Molvärk både fredag och lördag men inte idag. ÄL borde därmed redan varit, typ dag 8 el 9
Re: BIM marsHalloj tjejer,
händer det något för någon? Jag har (trots operationssår) börjat på en ny linje nu och prövar ÄL-tester denna månad. Om operationssåret läker så kanske vi hinner träffa ÄL denna månad Testade igår och det var så svagt att det nästan var obefintligt, så jag bestämde att vänta några dagar innan jag testar igen, så behöver man inte slösa ÄL-stickor i onödan Nåja, baka bebisar nu tjejer
Re: BIM marsCMB - jag har en känsla av att det kan gå riktigt fort med LH-stegringen när den kommer igång - jag hade nog testat var dag om det inte var väldigt tidigt i cykeln! Hoppas att operationssåret läker riktigt fort!
|