-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BIMlista för oss som hoppas plussa i juli!jag har varit på datorlös semester ett tag, riktigt skönt faktiskt, när man inte kan gå in här varje dag blir stressen liten mindre... hade bim i tisdags tror jag, men har inte haft med några stickor så jag har inte testat. dessutom var det beräknat på 28 dagars cykel vilket jag ju hade när jag åt p-piller men egentligen inte haft efter det. men nu åt jag royal jelly och trodde att jag kände äl så himla väl så vi får väl se, kommer hem ikväll o sen åker vi iväg igen, får se om jag provar innan dess eller om jag väntar tills vi kommer hem nästa gång...
lycka till alla, håller tummarna!
vad är royal jelly
självklart kunde jag inte hålla mig utan pep upp tidigt imorse för att testa, var inte så hoppfull eftersom jag inte känt nåt alls o det var så klart ett -... skulle ju kunna vara för tidigt om jag faktiskt har längre mellan mensen än vad jag hade när jag åt p-piller, men som sagt, det känns inte så, jag får hoppa över till nästa månad, men väntar med det tills mensen kommer så jag vet på ett ungefär när jag ska räkna om...
mandis: royal jelly är bidrottninggele som ska hjälpa till med äl, har glömt bort hur det funkar mer bestämt, men jag läste rätt mycket om det här o på familjelivs forum o tyckte att det verkade bra när man har lite problem med oregelbunden mens osv... beställde det från bodystore, billigare än på hälsokost där man annars kan köpa det eller apiforce som är nåt liknande men med svagare dos.
Uppdaterar listan på en gång, det är lika bra... fattar inte att det inte är fler +! katja, jessica, li o maria, hur går det för er?!
BIM: Katja (katjaa) 2/7 Jessica (jessi) 4/7 Li (minime) 14/7 Maria 18/7 Smulan 21/7 Gotlandsbruden 27/7 Nova 29/7 Melina 30/7 Lycka till nästa gång: Emmapemma coc LillaMalin anettejohansson Johanna (Bellsebubba) salma86 Minime (Li) Broccolina Ior Victoria Veronica Iamour Mandis04 Soffi Lilla-Jag Blåbäret Tina Moa Gravida: Em Angee
oj oj glömde uppdatera då jag tog en liten mini semester fick besök av tant röd 15/7 så hoppas på bättre lycka i augusti
BIM: Katja (katjaa) 2/7 Jessica (jessi) 4/7 Li (minime) 14/7 Smulan 21/7 Gotlandsbruden 27/7 Nova 29/7 Melina 30/7 Lycka till nästa gång: Emmapemma coc LillaMalin anettejohansson Johanna (Bellsebubba) salma86 Minime (Li) Broccolina Ior Victoria Veronica Iamour Mandis04 Soffi Lilla-Jag Blåbäret Tina Moa maria79 Gravida: Em Angee
Hoppas verkligen att augusti blir bättre. Men vet ni vad? Jag har plussat!!!! Yehaaaaa!!!! Uppdaterar listan med den glada nyheten:
BIM: Katja (katjaa) 2/7 Jessica (jessi) 4/7 Li (minime) 14/7 Smulan 21/7 Gotlandsbruden 27/7 Nova 29/7 Melina 30/7 Lycka till nästa gång: coc LillaMalin anettejohansson Johanna (Bellsebubba) salma86 Minime (Li) Broccolina Ior Victoria Veronica Iamour Mandis04 Soffi Lilla-Jag Blåbäret Tina Moa maria79 Gravida: Em Angee Emmapemma
|