-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Bli Gravid!?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Bli Gravid!?Vi har sedan i våras försöt att bli gravida med nr 3, ammar dock fortf nr 2, borde jag sluta med det för att bli gravid?
Hur ofta "rekomenderas" det att man har sex? Har inte fått tillbaka min mens efter nr 2, han är nästan 1,5 år, måste man fått tillbaka den innan man kan bli gravid? Tacksam för svar! Hoppas att ni inte tycker att frågorna är för knäppa?!
Re: Bli Gravid!?Hej hej
det där med ammningen vet inte jag, men jag vet iaf att man ska ha sex ca varannan dag för att lyckas pricka in det har du ingen mens alls? du kan ju testa med äl-test och se när du när/om du har äl.. lycka till
Re: Bli Gravid!?Hej!
Nej ingen mens alls.... efter barn nr 1 så tog det 1 år innan jag fick tillbaka den men denna gången verkar det ta längre tid... Får nog prova det där me ägglossningstest!
Re: Bli Gravid!?Har ingen erfarenhet själv men mina två bästa kompisar har två småbebisar och de fick tillbaka sin mens strax efter de slutat amma båda två..
Lycka till med bebistillverkningen! ♥ // Pooh ♥
MF aug-10 MA dec-10 Mathilda föddes 19 jan 2012 ♥
Re: Bli Gravid!?Glömde skriva att mensen är ju ett tecken på att ägglossningen kommit igång också (för de flesta).
♥ // Pooh ♥
MF aug-10 MA dec-10 Mathilda föddes 19 jan 2012 ♥
5 inlägg • Sida 1 av 1
|