-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Blivande junimammor 2012!Blivande junimammor 2012!Jaha tänkte att jag får skapa en tråd här! Har inte sett någon tråd för junimammor...
Kul att se vilka vi är som har BF i juni 2012!! Jag väntar med spänning på mitt andra barn. Fick reda på idag att jag är gravid. Väldigt tidigt än och mycket kan hända på vägen men jag hoppas och tror att allt ska gå bra!! Hoppas att fler vill skriva upp sig!!! Här kommer i allafall en början till lista!! Kramis! BF-lista: 4 juni. Linosh. 30 år (2:a barnet)
Re: Blivande junimammor 2012!Hej och stort grattis!!
Jag hoppas att jag får göra dig sällskap i den här tråden, men det visar sig först om ca 10 dagar... är väldigt spänd. Det är nu 2:a försöket med barn nr 2. Lycka till och förhoppningsvis syns vi igen
Re: Blivande junimammor 2012!Åh det hoppas Jag Jennzan!!!
Håller tummarna för dig!!
Re: Blivande junimammor 2012!Hej! Plussade i fredags och väntar nu mitt andra barn.
Har fått lite olika datum på BF på olika sidor, en del säger 31 maj medan andra säger 1 juni, så jag lär hålla till i bägge grupper BF-lista: 31maj. L8i. 26 år (2:a barnet) 4 juni. Linosh. 30 år (2:a barnet)
Re: Blivande junimammor 2012!Spännande L8i!!! Grattis till plusset!!!
Vad kul!! Då får vi följas åt är inne! Ja alltid svårt att veta BF! Kul att du väntar nr 2 med!!!
Re: Blivande junimammor 2012!Tack detsamma
Ja visst är det superspännande, även om det dock kom oväntat, Julian är ju inte så gammal än! Håller tummarna för att bebisen väljer att komma i juni och inte följa storebrorsans exempel och komma i v 34! Dessutom ska det bli mysigt med en sommarbebis denna gången - eller hur!?
Re: Blivande junimammor 2012!Ja mysigt med sommarbebis!
Leon föddes den 3 juli i v.39. Oj vad tidigt! Men förstår att allt har gått bra ändå! Ja men det är väl bäst att smida medans järnet är varmt?? hihi... Kramis!
Re: Blivande junimammor 2012!Jadå, nu i efterhand har allt gått bra, men det var en tuff tid på neonatalen med kuvös, syrgas och liknande! det ska vi slippa denna gången
Så storebror är också född på sommaren? Vad mysigt! Har förresten gjort mitt tredje gravtest idag(det är verkligen inte likt mig), då jag känner så lite denna gången, men positivt är det! Det är väl dags att försöka börja förstå att det är på riktigt
Re: Blivande junimammor 2012!Ja det förstår jag att det måste varit tufft!
Skönt att allt gick bra! Då får detta lilla pyre hålla sig kvar längre nu då!! Kul att du också har en pojk sen innan! Ja min Leon fyller den 3 juli, och detta lilla pyre är beräknat till den 4 juni. Känns jättebra! Mysigt med sommarbebis! Sambon ledig också i början kan ju ta semester och pappadagar så det känns kanon! Tog mitt andra gravtest imorse som var starkare än igår... så ja, visst får man nog allt snart försrå att man är gravid! Nu ska jag till jobbet... verkligheten kallar!
|