-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
blivande mammor (+23) i Stockholms området
28 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetÅ vad skönt att få åka dit:) hur träffades du och din kärlek?
du kan ju adda mig på facebook om du vill? kim arvidsson heter jag
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetSådär, min grav är inte så offentlig på facebook än
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetok:) det är många vänskaper som gått över i kärlek vad jag vet... jag träffade min gubbe på internet haha dagen efter vi träffades på internet åkte jag till norge.. väl där talade vi mycket i tele å faktum är att vi sa att vi älskade varandra innan vi ens mötts.. det var jättekonstigt men en rolig historia:)
sen dagen vi möttes irl har vi faktiskt bott ihop. Nej nu måste jag ta hand om sonen men vi hörs:) mvh kim
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetJa men är det rätt så är det rätt
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetWow, det var längesen jag loggade in här. Trodde inte den här t¨råden skulle livas upp. Och se där, nu är den aktiv. Va trevligt
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetHej!!
Plussade för en vecka sedan.. Ska till mvc på torsdag. Nervöst som bara den ! Är väl beräknat i april 2011. Första barnet.. Jag är snart 23 år och bor i Järfälla utanför Sthlm. Någon som bor där i närheten ? MVH Angelica
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetNu tränger jag mig också på.. =) Jag e gravid i ungefär v 5-7. Har väldigt orgelbunden mens så kan omöjligt veta .. Bor i huddinge..
Hur sättar man in sin pregnancy ticker efter meddelanden?
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetHej!
Jag är 23 år och plussade den 9 September under min och sambons semester i Thailand Nu är jag i vecka 11+3 och beräknad 15 Maj. Jag och min sambo bor just nu i en liten villa på Ekerö, men har planer på att byta våran 1:a på Kungsholmen mot en större lägenhet mer centralt
28 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|