-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
blivande mammor (+23) i Stockholms området
28 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
blivande mammor (+23) i Stockholms områdetSå, efter att ha läst så verkar "unga mammor" vara mellan och 15 och 19 här inne, sen finns det ett fåtal som är 20. Finns det inga som är 20 uppåt som ska bli mammor i Stockholms området?
Själv är jag 27 år gammal och plussade i början av Mars och är ganska färsk (är inne på 3e veckan nu ifall jag nu räknat rätt). Någon annan? /Vida 1982
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetjag fyller 23, är bara 5 veckor än så länge! Om allt går bra ska stjärnan komma runt 25 januari 2011
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetCattis, du kan också hänga med i den tråden även om den råkar heta Stockholmsmorsor 2010
stockholmsmorsor-34712-200.html
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetHej hej!
Jag är 23år och är beräknad till den 9februari /Stina
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetHej Stina.
Då är det inte långt mellan våra bf- dagar
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetTack Vida! Har inte varit här på jättelänge så jag har inte läst något!
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetHär e en till stockholmsmorsa beräknad till den 9 feb PÅ MIN FÖDELSEDAG haha väntar barn nr 2 har en grabb på 1 och jag e 29 men jag kanske e för gammal? haha jag ser varken ut eller e speciellt "vuxen" av mig om man kan säga så;) jag bor i vallentuna
Re: blivande mammor (+23) i Stockholms områdetGud vad roligt! Min moster fick sin dotter på sin födelsedag
28 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|