Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

Blivande mammor i Göteborg.

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Blivande mammor i Göteborg.

Inläggav Synthetical 14 jun 2011, 08:19

Hej.

Charlotte heter jag och är 24 år. Jag bor tillsammans med min sambo och vår hund på 8 månader. Vi har försökt att bli gravida sedan hösten 2009 men har ännu inte lyckats. Vi har genomgått utredning på Kvinnokliniken och nu väntar vi på ett första besök på Sahlgrenska som ska vara i augusti, jag hoppas att vi blir under behandling i samma veva.

Finns det några fler som är som mig, eller som bar vill bli gravida i Göteborg. Det hade varit kul om vi kunde följas åt och hjälpa, stötta varandra om det är jobbigt någon gång, eller bara glädjas med varandra när det går bra.

// Charlotte
Synthetical
Stammis

BF: 121010

Re: Blivande mammor i Göteborg.

Inläggav Mmmlllii 06 jul 2011, 13:35

Hej på dig! Jag är inte i samma sitts som dig förutom att jag och min sambo skall försöka skaffa barn. Mitt namn är Emelie och är 21 år och bor i Gbg :) jag har äl nu mellan fre-sön och hoppas att jag plussar, jag slutade med mini-piller i mars och en så länge har det inte plussat och troligen beror det på att kroppen måste återställa sig. Jag har haft oregelbunden mens där cykeln har legat mellan 30-41 dagar men nu är den förhoppningsvis rätt, en cykel på 28 dagar :) min sambo har en dotter sen tidigare och vi vill verkligen få en gemensam. Vi får hoppas att jag plussar denna månaden. Det som är mest segt är att vi skall bort i helgen och kanske missar chansen. Men vi får se :) kram
Mmmlllii
Stammis

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm