-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Blivande mammor i värmland/arvika? :-)
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Hejhej!
Tänkte höra om det finns några blivande mammor i Värmland, gärna i Arvika eftersom det är där jag bor
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)hej hej
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Men
Varför har jag inte hittat dig tidigare Jag heter Julia och fyller 23 i november, väntar vårat första barn som är beräknat till 8/9. Tror "bara" det är du jag Thiies och en som heter taragona som är från Arvika känns det som... Jag bor inne i centrala Arvika, så om du har lust kan vi säkert stämma träff å fika när våra små tittar ut
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Thiies fick en lite tjej 1 eller 2 augusti, taragona har jag själv ingen kontakt med men är med i oktobertråden...
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)LivTherese: Hej!
Smulan_88: Hej!:) nej jag har inte varit så aktiv här så det är nog därför vi inte stött på varann Jag heter förresten Matilda, är som sagt 20 år och väntar en kille 30 september
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Ja det blir spännande! Nu är ju lilla tjejen i en trots period så får hoppas det går över snart..
Graviditeten nu går väldigt snabbt tycker jag, hinner liksom inte med riktigt och hinner inte njuta lika mycket som förra gången. Så jag bara längtar till December!!! Vill bara ha bebis NU Har haft en fin graviditet hittills! Hade en fin graviditet förra gången också Hur upplever ni graviditeten då?
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Twiddelidi det är bara bra faktiskt! Dagarna har konstigt nog fortsatt att rusa sen jag gick hem från jobbet, men jag har tyvärr en liten känsla över att jag kommer gå över tiden. Jag är nämligen väldigt pigg, har inga "märkbara" sammandragningar och sover relativt gott om nätterna trotts div kisspauser.
Vi väntar en liten tjej... Eller ja bm sa till mig att hon är nog normalstor för liten var hon garanterat inte LivTherese jag tycker min graviditet gått jätte bra! Nu i efterhand måste jag säga att tiden verkligen går jätte fort! Det var väll fram till ultraljudet som tiden gick i snigelfart, sen har veckorna verkligen gått fort! Synd att de inte hunnit med någon föräldrautbildning i Arvika, jag frågade nu i måndags då vi va lite intresserade av att träffa fler som väntar små och få lite nya kompisar. Men på henne verkar det inte som det hinns med, hon sa att det är en STOR grupp gravida som ska ha i september.. Hade varit kul att träffa dem bara Hur har det varit för er i k-d?
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Livtherese: Nä, hoppas du slipper gå över denna gång då
Smulan_88: Okej va skönt! Jag håller med dig, dagarna/veckorna går hur fort som helst. Jag hinner inte alls med. Tyckte tiden fram tills ultraljudet gick superfort också, men det var nog för att jag jobba så mycket då så jag hann liksom aldrig tänka på dagarna Ja, vi har också anmält intresse för föräldrautbildning och väntat och väntat på att få höra nått.. Men när jag var hos min bm i fredas sa hon att hon som håller i det är på semester så att vi fick se om det blev nått innan hon kommer tillbaka. Är ju jättetråkigt när man gått och väntat på det.. Ja, jag har också hört att det är många som ska ha i september, men jag håller med dig, det vore ju lite roligare om man kunde få se vad det va för några Igår var vi på tillväxt ul och fick se vår prins igen! Mitt sf mått har varit lite stillastående så vi fick åka och kolla det extra. Men allt såg bra ut, han gömmer sig bara bra i magen för han låg till och med lite på plus i vikt, hihi. Har haft på känn att det varit så för min kille är så robust och han var en klump när han föddes så det kändes sjukt om vi skulle få en bebis som var "liten"
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Vad roligt att få se en gång till!!
Tiden till september nu går ju jätte fort! LOVAR Här i Karlstad tror jag inte det heller är någon föräldrar grupp. Var inte det när jag gick gravid förra gången heller. Det är ju så trist! Man blir ju lite "ensam" när man går hemma..
Re: Blivande mammor i värmland/arvika? :-)Ja det var verkligen jättekul!
Ja vi får hoppas tiden går fort, men det tror jag säkert den gör. Har ju gjort det ända fram tills nu så Ja jag tycker faktiskt det är jättetråkigt att det inte blir nån föräldrautbildning. Hade väntat på det :/ Och det är som du säger, man blir ju ensam om man går hemma och inte känner många andra som är gravida. Menmen! Tur det finns sidor som minbebis iaf
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|