-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Blivande Mammor i Västerås i okt,nov,dec??Re: Blivande Mammor i Västerås i okt,nov,dec??Och trevligt nu har Sebastian snygga tjejer att dejta sen muahahaha. Nej jag kommer inte vara matchmakermorsa inte alls...
Re: Blivande Mammor i Västerås i okt,nov,dec??GRATTIS Frangipanin!
Vad vägde han? Längd? Å så mysigt Ang. vistas bland folk så var vi nog rätt "tidiga" med det. Eller ja, köpcentrum var hon kanske 5-6veckor men hon var med på en innebandymatch när hon var 3 veckor första gången. Tack för en supertrevlig dag igår tjejer!
Re: Blivande Mammor i Västerås i okt,nov,dec??Man får hitta sina egna vägar och rutiner som förälder
Nu har jag gjort en grupp på facebook där vi lättare kan snacka träffar, ja allt möjligt, jag velade mellan sluten och hemlig, men valde det senare. Frangipanin, det är bara att säga till om du vill haka på
Re: Blivande Mammor i Västerås i okt,nov,dec??Tack!
Jo, det är så sant det du säger Peigi, självklart är det vi föräldrar som bestämmer Jag vill jättegärna vara med i er grupp på fb om jag får. Hur gör vi på bästa sätt?
Re: Blivande Mammor i Västerås i okt,nov,dec??Frangipanin: klart du får vara med! jag har skickat ett pm till dig
Re: Blivande Mammor i Västerås i okt,nov,dec??Oj härligt att han växer bra F!
Här hemma har vi fått ny medicin till Freja och hon har kommit upp i vikten 5250g och är 57 cm lång, 16 veckor gammal
|