Maria Wigbrant

Hej! Innebandy är en av de aktiviteter vi inte rekommenderar un...

Träningsrådgivare

Blivande tvillingmamma 35 år i Malmö. Fler? :-)

Forum för alla blivande mammor över 35 år.

Blivande tvillingmamma 35 år i Malmö. Fler? :-)

Inläggav Anna SR 08 sep 2011, 10:31

Hej!
Jag är en blivande tvillingmamma, första barnen, och jag är 35 år... bf är den 26/12, en dag innan jag fyller 36! ;-) Hade tyckt det var kul att prata med andra blivande mammor i samma ålder i Malmö, och kanske att vi hade kunnat ses och dela lite tankar etc. Jag är nu sjukskriven pga foglossningar och lite annat. Mår psykiskt bra, och har mått ganska bra under hela graviditeten förutom trötthet (som nu verkar ge sig lite). Aningen klumpig kanske! :oops: Magen växer så att jag ligger över kurvan, men ser på det med humor. Så länge pojkarna där inne mår fint, så är jag lugn. Saker som rör sig i min tankeverksamhet just nu är såklart hur det ska bli att bli förälder, var vill vi bo, viss rädsla för för tidig förlossning, förväntningar på vem jag ska bli som mamma, hur länge ska man vara hemma osv. Jag är psykolog till yrket och funderar på hur jag inte ska "psykologa" mina egna barn och vårt familjeliv. :wink: Ser även på det med humor, men hade gärna pratat om det med någon. Vännerna är bra, men synkar inte med någon annan gravid vän i dagsläget.
Hör av dig om du känner liknande behov! :)
Anna SR
Nykomling

Re: Blivande tvillingmamma 35 år i Malmö. Fler? :-)

Inläggav Tredjejuni 07 nov 2011, 19:12

Hej Anna!

Jag bor inte i Malmö, och ska ha mina tvillingar först i maj, men jag vill ändå säga hej! :-) Är också 35 och det är första barnen! Spännande, vilken omställning! Själv är jag bara i början på den här resan än, men nu är det ju snart dags för dig - stort lycka till!
Användarvisningsbild
Tredjejuni
Nykomling

BF: 120603
Status: Gravid med tvillingar!

< Återgå till 35+ mammorna

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm