-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Blöder, ägglossning eller mens!??
4 inlägg • Sida 1 av 1
Blöder, ägglossning eller mens!??Fick barn i oktober 2011, första mensen efter förlossningen fick jag tillbaka redan efter 5 veckor, altlså 18/11, sen kom inte mensen igen, tror nog att det är för att mensen kom tillbaka när jag ammade väldigt lite, sen började jag amma mycket igen & jag märkte att kroppen försökte släppa ett ägg men inte lyckades.
Sen förra veckan har jag ammat bara 2x per dygn. Nu i tisdags så fick jag en rejäl ägglossningsflytning! Det var som rå äggvita, slemmigt & det bildade en tråd på 3-4cm när jag hade mellan pekfringret & tummen. Det var pyttelite blod i & lite senare kom det ännu mer äl-flytningar men det var rosa. & dagen efter så började jag blöda mörkrött/brunt, så jag blödde onsdag-torsdag så idag så har det bara kommit pyttelite rosa. Jag brukar alltid blöda i alla fall 3 dagar med klarrött blod när jag har mens sen 2 dagar med mörkt & en dag med efterflytningar så det kan väll inte vara mens? så här såg det inte ut i november. Någon som varit med om något liknande? Hade sex i lördags, natten till söndagen så jag KAN ju ha blivit gravid men det är väll inte så jättestor chans att spermierna lever i 4 dagar? Tacksam för alla svar!
Re: Blöder, ägglossning eller mens!??menar ju såklart oktober 2010 inte 2011...
Re: Blöder, ägglossning eller mens!??ingen?
någon som haft liknande ägglossningsflytning vid mens, alltså som inte varit äl-flytning då men liknat en?
Re: Blöder, ägglossning eller mens!??Verkar som att mensen ändrar sig rätt så mkt när man fått barn... jag e på dag 44 o aldrig haft så lång cykel förut..
4 inlägg • Sida 1 av 1
|