-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
blödning efter sex v.35
6 inlägg • Sida 1 av 1
blödning efter sex v.35Är gravid i v.35+1 och fick en liten blödning ikväll,
jag och gubben hade sex och det var efteråt som jag upptäckte det. Är det normalt? Slemhinnorna eller vad? Vad bör jag göra?
Re: blödning efter sex v.35Läst din tråd....men tyvärr så vet jag inte. Jag har än så länge inte haft någon som helst blödning under min graviditet.
Om det inte är så mkt och inte fortsätter lr gör ont behöver du kanske inte ringa. Men som sagt jag vet inte. Hoppas nån annan svarar oxå! Men ring och kolla om det känns bättre för dig!
Re: blödning efter sex v.35Det beror kanske lite på vad det var för typ av blödning. Jag hade en jätteliten blödning i v.7 efter sex men den var väldigt ljus och antagligen bara slemhinnorna. Det blev som lite ljusrosa i pappret bara.
Jag skulle ringa och kolla om jag var du.
Re: blödning efter sex v.35Alla blödningar sent i graviditeten ska ringas in!!
det behöver onte alls betyda något men att iaf ge BM en chans att bedömma din situation är till det bättre--- hoppas det blir bra för dig!
Re: blödning efter sex v.35Jag har fått det flera gånger efter sex dom sista veckorna. Ska ta upp det med min barnmorska i dag för när jag ringde in efter första gången så verkade dom inte så intresserade att kolla upp för det var nog "bara pga sex". Om jag får nåt mer svar så ska jag säga till
Re: blödning efter sex v.35Jag ringde in och kollade, de på förlossningen trodde inte det var någon fara alls. Men om det hade fortsatt eller jag fått ont så skulle jag åka in. Men nu slapp jag det, som tur var!
Tack för era svar!
6 inlägg • Sida 1 av 1
|