-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Blödning imorse...
4 inlägg • Sida 1 av 1
Blödning imorse...Okej, imorse fick jag en blödning mörkt blod med slemklumpar så jag tänkte att det var ju säkert slemproppen som gick, men nu ikväll sitter jag och läser på intrenet och så står det att man ska kontakta förlossningen vid blödning... Jag har haft några ordentliga värkar under dagen. Någon som kan komma med råd? Det var bara den blödningen och sedan har det varit vanliga flytningar resten av dagen.
Har ingen lust att åka till förlossningen igen och komma hem utan bebis. Bebis har ju rört sig som vanligt. Känns löjligt att ringa dit efter 12timmar och egenteligen ännu mer löjligt att inte ringa...
Re: Blödning imorse...Jag tycker du ska ringa. Och se vad dom tycker du har ju liksom blivit stoppad tidigare det är ju bara säga som det är.
Re: Blödning imorse...Håller med, varför inte ringa in och bara höra. Skulle väl vara värre om nåt skulle hända den lille??? Ingen fara att höra, de är ju proffs.
Lycka till!!!
Re: Blödning imorse...det kommer ofta blod ihop med slemproppen! man kan alltid ringa FL
4 inlägg • Sida 1 av 1
|