Marina

Hej Martina! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att ett mätvä...

Fråga BVC

Blödningar i tidig graviditet

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

Blödningar i tidig graviditet

Inläggav sagalisa 20 jan 2012, 15:47

Hej!
Är ny här på forumet och har precis tagit mitt första positiva grav-test (eller sex st positiva egentligen!) Tror jag är i vecka 6 ungefär.
Nu är det så att jag fick en vanlig mensblödning ca två veckor efter min förra ägglossning, så att jag nu är gravid kom som en överraskning!
Efter den här blödningen har jag inte riktigt slutat blöda, det kommer några droppar blod då och då under dagen, det var ungefär två veckor sedan min mens började.
Jag har ingen smärta alls, bara några bloddroppar då och då varje dag.
Nu till min fråga, kan det vara ett långsamt missfall eller kan detta vara ganska normalt? Är ju jätte nojig över att nått ska vara fel, detta barnet är väldigt efterlängtat :)
sagalisa
Nykomling

Re: Blödningar i tidig graviditet

Inläggav Vitlilja 20 jan 2012, 16:08

Hejsan. Jag tycker att du ska kontakta gyn för att få ett vul.
Då får du ju veta hur det ligger till. Blödningar är alltid bra att kolla upp, speciellt om de småblöder hela tiden.
Bild
Vitlilja
Alltid online

BF: 110121
Status: Mamma till Alina<3

< Återgå till Allmänna trådar om graviditet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm