-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Blöjor efter storlek 5?
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Blöjor efter storlek 5?Fråga i affären om de har möjlighet att ta hem större strl på blöjorna, de är säkert inte omöjliga. Lär ju vara fler som har efterfrågan på blöjor efter strl no:5
Ven i din stad.
Re: Blöjor efter storlek 5?Jag får kolla med dem när vi handlar nästa gång.
MA 8/1-12 (v17+2)
MF 6/1-12 (v6+?)
Re: Blöjor efter storlek 5?Idag var jag på Coop Forum och handlade och de hade inte heller större än 5!!! Helt knäppt!
Re: Blöjor efter storlek 5?Oj vad skumt! Här har jag inte sett nån affär som INTE har stlk 6... Liam slutade vid 3 år och ca 15 kg, så vi behövde en massa 6:or innan dess...
Jag tycker att det verkar vanligare att dom slutar vid 2,5-3,5 år snarare än 2, i alla fall de grabbar vi har i bekantskapskretsen. Flera har inte varit torra på natten förrän vid 4. Tjejerna är oftast tidigare. Up&Go funkar förresten inte på natten för Tilde heller. Dom är väl smalare så det lär väl vara därför. Hon är för övrigt riktigt hopplös att byta på numer- vrider sej o vänder så det är ju bra mycket lättare med Up&Go annars!
Re: Blöjor efter storlek 5?Vilken pamper blöja är det som ska finnas i större än 5?
Ichigo vill inte heller bli bytt på. Så ja, på dagen är Up&Go kanon! MA 8/1-12 (v17+2)
MF 6/1-12 (v6+?)
Re: Blöjor efter storlek 5?Det ar den som heter BabyDry (nattbloja). Det star till och med pa paketet att det finns bade 5+ och 6!
Re: Blöjor efter storlek 5?Detta skall tas upp med min butik! De är så himla hjälpsamma så de tar säkert in stl6 om jag ber dem.
MA 8/1-12 (v17+2)
MF 6/1-12 (v6+?)
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|