Vi bestämde oss i februari nån gång att den 25 juni 2010 så ska vi gifta oss,
om det nu mot
all förmodan skulle vara någon som känner oss ber jag om att ni håller tyst om det för det är ingen som vet om det ännu.
Det är då som sagt ett tag kvar innan det är dags men jag vet inte vad som ska göras inför bröllop osv,
vi har inte bokat något ännu eller så men jag vill göra det ganska snart för att vara säker på att vi får vårat datum.
Tanken är att vi ska gifta oss utomhus på/i/vid(?) Storforsen och antagligen ha festen där också,
vet inte hur det funkar där borta så det är väl bara ta tummen ur och ta reda på det..

Förmodligen blir det borgerlig vigsel så när ska man fixa den som viger oss?
Och så vill vi komma undan ganska billigt och jag har funderat på om vi ska ha enkelt grillad mat till middag,
det kommer inte vara ett stort bröllop utan bara för dom närmsta så jag tror det blir max 30 gäster.
Det blir inte till att köpa klänning utan jag (eller rättare sagt min moster) ska få sy klänningen och jag vet redan hur den ska se ut,
undra om det blir billigare eller inte!?
Hur mycket är det man ska göra innan det är dags och vad behövs?
Hur gör man det här egentligen?

Gud vad snurrigt det blev i mitt huvud nu när jag började skriva det här så jag får inte ut allt jag funderade på men det kommer tillbaka!