-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
brösten?
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: brösten?hadde E-F kupa innan och när dom svälde upp i början gick jag upp till G
nu börjar dom som tur är gå tillbaka till F så jag hoppas jag stannar där eller kanske om jag har tur ända ner till E
Re: brösten?Den procentuella tillväxten kan nog vara större, men på mina väninnor tycker jag nog att det blivit stort för alla mammorna.
![]()
Re: brösten?Det kan ju vara väldigt olika.
Mina bröst var lite ömma, gjorde inte ont men var obekväma, runt vecka 10-11, sen har det inte känns nått annorlunda än innan. Jag var liten B och nu är jag stor B, kan fortfarande använda samma BH-ar som tidigare, men nu börjar de bli lite fylligare och börjar kännas som man vill ha lite mera stöd. Är i vecka 22 nu. Har nog att göra med vilken kroppsform och sånt man har också? Jag är 168cm och vägde under 60kg innan och har inte gått över 65kg ännu. Ända till förrförra veckan så kunde man inte se att jag var gravid alls.
Re: brösten?Jag är i v.24 och mina bröst har växt en kupa. Har inte känt av den där "ömma" känslan men ibland så svider/bränner det i bröstvårtorna om jag blir kall.
Antar att det är olika
Re: brösten?Mina bröst började ömma redan 3-4 dagar efter äl (som det brukar kännas för mig före mens). Sedan blev de hårda, och nu har de växt från B-kupa till större C... Tröjor och skjortor började kännas små innan magen började växa.
Re: brösten?Nej det stämmer inte att brösten växer mer om man har mindre bröst.
Jag är i v 12, Har A-kupa och inget har hänt. inget alls. Har inte ens lite ömma eller svullna. nada, noll. Hade liiiite lite svidande bröstvårtor typ 2-3 dagar innan utebliven mens kanske men efter det, inget alls.. Så det är ju lite tråkigt, man får fortsätta gå omkring o se ut som en planka Fattar inte varför inget händer med mina, använder fortfarande samma BHar..
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|