-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
brösten?
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Re: brösten?De kan svullna och bli ömma till en början. I början var mina bröst så iaf. Det gick knappt att ta på dem.. Men ju längre gången jag blev desto mindre ömma blev dem, men det är ju jätteolika från gravid till gravid. Nu mot slutet så svullnar dem ju såklart. Mjölkkörtlarna ska ju börja producera så småningom.
Men det är vanligt att de svullnar och ömmar.. /Malin
Re: brösten?Jag hade lite ont i bröstvårtorna, men annars ingenting förräns nu i vecka 12 för nu är de lite ömma:p
Re: brösten?Från vecka 9 har jag haft ont runt själva brösten.. Eller på sidorna av dem och nästan upp i armhålan, men knappt någonting i bröstvårtorna! Det är mycket olika.
Re: brösten?I femte veckan var mina bröst olidligt svullna. Och det bara fortsatte. I vecka 7 hade de gått upp två storlekar och de var så ömma att de gjorde ont att ta på sig en tröja. Väntade mig nästan att de skulle spricka.
![]()
Re: brösten?jag hade jätteömma bröst och bröstvårtor...på tre månader gick jag från A-kupa (liten b-kupa) till D!!! tycker att det blev en ordentlig skillnad måste jag säga, hihi...men än så länge har de stannat i storlek D, får väl se längre fram mot slutet om de svullnar upp när mjölkproduktionen ska sätta igång...
Re: brösten?
hjälp hoppas de inte blir så för mig när jag bli med barn har ju redan dd de räcker
Re: brösten?Rätta mig om jag har fel.. Men jag har hört att om man har ganska stora bröst så växer dom inte lika mycket så som för de som har små där de kan växa fr. tex A till D ?? Eller är det helt fel?
Det är ju säkert VÄLDIGT individuellt också. ![]() ![]() ![]() MF V.8 13/11-09 MF V.5 31/12-09 Dotter född 2010 MF V.5 April -11 MF V.5 Augusti -11 http://www.varlilla.blogg.se
Re: brösten?Mina växte från en D-kupa till en F-kupa.. Som tur hittade jag en superduper-BH som håller in hela bröstet, tätt inpå kroppen. Så folk som ser mig skulle nog inte gissa på att jag har större än C-kupa.
Så det är nog mer individuellt än något annat. Jag är bara i 16 veckan.. Så jag vet inte rikigt var mina kommer sluta.. ![]()
Re: brösten?jo, men jag tror att det som sagt är väldigt individuellt. Och det kan säkert stämma det JoJomys sa, att om man har små från början växer de kanske en aning mer än om man redan har stora. Men jag vet inte om det finns forskningsresultat eller liknande som kan visa om det är så, men det låter rätt vettigt.
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|