-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Bröstimplantat och gravid?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Bröstimplantat och gravid?Finns det någon här som har erfarenhet av bröstimplantat och graviditet?
Hur är brösten under graviditeten och efter ammning? Re: Bröstimplantat och gravid?Widheden, jag har inte själv erfarenhet utan två utav mina systrar har brösinplanat.
Det hade dem långt innan deras graviditet. Dem tog det naturligaste ifallatt om det skulle spricka koksaltinplantat. Det var INGA problem med amning eller under graviditet. Det ända em ångra sig det var efter graviditeten, brösten blev lite annulunda formade. Så dem gjorde om operationen så dem blev fastare. jag vet inte hur du vill göra eller om du redan har gjort bröstoperation. Jag tycker att man ska göra det efter amningen.Då vet man att brösten är fastare och är fina!
Re: Bröstimplantat och gravid?Tycker bättre om mina bröst nu än innan amning och graviditeten, Nu är dem mjukare, hänger inte.
Dem är som innan operationen
Re: Bröstimplantat och gravid?
Tack för svar =) Jag kan tänka mej att brösten blev annorlunda efter ammnigen. Jag gjorde en bröstförstoring med gelehallonimplantat i början av oktober förra året, trodde inte att jag skulle få barn på iallafall 2 år och så blev jag gravid en månad efter operationen ^^, Tyvärr så slutade det i missfall, men nu försöker vi igen så jag borde ha väntat med operationen fast det visste jag inte då, så det är inte mycket att göra åt nu. Hellre en bebis och lite hängiga silikonpattar än ingen bebis och inte hängiga =) Re: Bröstimplantat och gravid?
Hoppas att mina bröst klara sej bra också, annars får jag göra om det
5 inlägg • Sida 1 av 1
|