Marina

Hej Martina! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att ett mätvä...

Fråga BVC

Bröstimplantat och gravid?

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

Bröstimplantat och gravid?

Inläggav Widheden 17 jan 2010, 20:40

Finns det någon här som har erfarenhet av bröstimplantat och graviditet?
Hur är brösten under graviditeten och efter ammning?
Widheden

Re: Bröstimplantat och gravid?

Inläggav Mjstiger 17 jan 2010, 20:46

Widheden, jag har inte själv erfarenhet utan två utav mina systrar har brösinplanat.
Det hade dem långt innan deras graviditet. Dem tog det naturligaste ifallatt om det skulle spricka koksaltinplantat.

Det var INGA problem med amning eller under graviditet.

Det ända em ångra sig det var efter graviditeten, brösten blev lite annulunda formade. Så dem gjorde om operationen så dem blev fastare.

jag vet inte hur du vill göra eller om du redan har gjort bröstoperation.
Jag tycker att man ska göra det efter amningen.Då vet man att brösten är fastare och är fina!
Bild

Bild
Mjstiger
Alltid online

Inläggav anna_lindberg 17 jan 2010, 20:49

Tycker bättre om mina bröst nu än innan amning och graviditeten, Nu är dem mjukare, hänger inte.
Dem är som innan operationen
Användarvisningsbild
anna_lindberg
Alltid online

BF: 101122
Status: Stolt mamma till två underbara barn

Inläggav Widheden 18 jan 2010, 12:56

Mjstiger skrev:Widheden, jag har inte själv erfarenhet utan två utav mina systrar har brösinplanat.
Det hade dem långt innan deras graviditet. Dem tog det naturligaste ifallatt om det skulle spricka koksaltinplantat.

Det var INGA problem med amning eller under graviditet.

Det ända em ångra sig det var efter graviditeten, brösten blev lite annulunda formade. Så dem gjorde om operationen så dem blev fastare.

jag vet inte hur du vill göra eller om du redan har gjort bröstoperation.
Jag tycker att man ska göra det efter amningen.Då vet man att brösten är fastare och är fina!

Tack för svar =)
Jag kan tänka mej att brösten blev annorlunda efter ammnigen.
Jag gjorde en bröstförstoring med gelehallonimplantat i början av oktober förra året, trodde inte att jag skulle få barn på iallafall 2 år och så blev jag gravid en månad efter operationen ^^,
Tyvärr så slutade det i missfall, men nu försöker vi igen så jag borde ha väntat med operationen fast det visste jag inte då, så det är inte mycket att göra åt nu. Hellre en bebis och lite hängiga silikonpattar än ingen bebis och inte hängiga =)
Widheden

Inläggav Widheden 18 jan 2010, 12:58

anna_lindberg skrev:Tycker bättre om mina bröst nu än innan amning och graviditeten, Nu är dem mjukare, hänger inte.
Dem är som innan operationen

Hoppas att mina bröst klara sej bra också, annars får jag göra om det :wink:
Widheden

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm