Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

Brunaktiga flytningar?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Brunaktiga flytningar?

Inläggav Nossi 22 mar 2010, 12:10

Hej!
Min mens har alltid varit oregelbunden, det brukar skilja runt 2-3 dagar.
Men det är bara det att, nu har det gått över en vecka och jag har inte sett några tecken på mensen. Imorse när jag var ute och gick med hunden och rörde på mig lite kände jag att "det kom något" och jag trodde ju direkt att det var mensen. Men när jag kommit hem och kollade hur det stod till "därnere" upptäckte jag brunaktiga flytningar. Kan inte komma ihåg att jag fått det någon gång innan, utan jag börjar blöda direkt, även i början på mensen. (Ibland får ju vissa bruna flytningar innan mensen kommer.)
Min sambo och jag "kör" alltid med avbrutet sex sedan jag tog ur p-staven för ett halvår sedan, har inte riktigt tagit tag i att använda något nytt p-medel, eftersom det snart kan bli aktuellt med en liten bebis. Men han kan ju ha kommit lite i mig ändå, avbrutet sex är ju ingen säker metod. Min fråga är, tror ni att jag är gravid? Är lite orolig och hoppas på snabbt svar även om en eventuell graviditet är mycket välkommen.

Mvh Sandra
Nossi
Nykomling

Re: Brunaktiga flytningar?

Inläggav SannamedPCOS 25 mar 2010, 02:23

Tja det är ju inte omöjligt att du skulle kunna vara gravid, vet du var i din cykel du e?
Ta ett test vettja så får du ju veta förhoppningsvis :wink:
Användarvisningsbild
SannamedPCOS
Stammis

BF: 110622
Status: Flicka född 10/7

Inläggav Nossi 25 mar 2010, 08:20

Hej, tack för att iallafall någon svarade. Jag testade mig dagen efter och fick ett plus. Så då vet man vad som väntar om nio månader då... Hihi. Yeej!
Nossi
Nykomling

Inläggav SannamedPCOS 19 mar 2011, 02:44

Oh jag har helt missat att du svarat igen :)

Grattis till plusset!
Det gick ju snabbt, ni hann ju knappt sluta med prev. medel :lol:

Lycka till :)
Användarvisningsbild
SannamedPCOS
Stammis

BF: 110622
Status: Flicka född 10/7

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm