Madeleine Kil...

Det är en rekommendation att man inte ska äta produkter som är gjo...

Barnmorskan

cellförändringar, vll ha ett barn till...

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

cellförändringar, vll ha ett barn till...

Inläggav Ringblomma 14 dec 2011, 14:02

Jag är så ledsen och rädd, måste bara få skriva av mig.

I maj opererades (konisering) jag för cellförändringar (klass 2) på min livmodertapp. Och nu i början av december när jag var på återkontroll säger barnmorskan att nu måste vi hålla tummarna hårt att de nya testen visar att cellförändringarna är borta, för några fler operationer går nog inte att göra. Det har visat sig att jag har en ovanligt kort livmodertapp och fler operationen gör att jag inte kan gå igenom en graviditet.

Jag vill ha fler barn, jag har ett sedan innan. Hon fyller 2 år till våren och är min stora skatt.
Jag har alltid tänkt att jag ska ha tre barn, men jag hade varit så glad och tacksam om jag fick ett till.. Hade egentligen kanske tänkt att vänta något år och sen försöka med ett syskon. Men nu spelat tidpunkten inte längre någon roll. Jag vill så gärna ge min tös ett syskon, jag vill så gärna vara gravid igen och känna hur ett liv växer i mig. Jag försöker att inte ”ta ut sorgen i förskott” och jag försöker tänka att jag iaf har lyckan att faktiskt har ett barn. Men det är svårt, jag är rädd.

Jag ska få besked efter nyår och barnmorskan sa att vi då ska se hur de nya testerna ser ut och utifrån det diskutera mina alternativ inför framtiden.
Men det känns långt till januari…
Ringblomma
Alltid online

BF: 100322

Re: cellförändringar, vll ha ett barn till...

Inläggav HelloKitty 14 dec 2011, 18:09

Urs förstår att de måste va super jobbigt sån ångest hade ja innan ja ens tagit cellorovet, sen hade ja inga förändringar men shit va nervös ja var.

Men förhoppningsvis har dom ju fått bort förändringarna och allt ser fint ut, men inte kul i behöva vänta. All lycka och håller tummarna att allt e bra och ni kan skaffa syskon när ni vill!
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
HelloKitty
Alltid online

Bor: hisingen
Status: Mamma till två prinsar!

Re: cellförändringar, vll ha ett barn till...

Inläggav Ringblomma 14 dec 2011, 21:36

Tack...
jo, det är just det att inte veta som känns så jobbigt...
Ringblomma
Alltid online

BF: 100322

< Återgå till Min bebis föräldragrupper

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm