-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
cellförändringar, vll ha ett barn till...
3 inlägg • Sida 1 av 1
cellförändringar, vll ha ett barn till...Jag är så ledsen och rädd, måste bara få skriva av mig.
I maj opererades (konisering) jag för cellförändringar (klass 2) på min livmodertapp. Och nu i början av december när jag var på återkontroll säger barnmorskan att nu måste vi hålla tummarna hårt att de nya testen visar att cellförändringarna är borta, för några fler operationer går nog inte att göra. Det har visat sig att jag har en ovanligt kort livmodertapp och fler operationen gör att jag inte kan gå igenom en graviditet. Jag vill ha fler barn, jag har ett sedan innan. Hon fyller 2 år till våren och är min stora skatt. Jag har alltid tänkt att jag ska ha tre barn, men jag hade varit så glad och tacksam om jag fick ett till.. Hade egentligen kanske tänkt att vänta något år och sen försöka med ett syskon. Men nu spelat tidpunkten inte längre någon roll. Jag vill så gärna ge min tös ett syskon, jag vill så gärna vara gravid igen och känna hur ett liv växer i mig. Jag försöker att inte ”ta ut sorgen i förskott” och jag försöker tänka att jag iaf har lyckan att faktiskt har ett barn. Men det är svårt, jag är rädd. Jag ska få besked efter nyår och barnmorskan sa att vi då ska se hur de nya testerna ser ut och utifrån det diskutera mina alternativ inför framtiden. Men det känns långt till januari…
Re: cellförändringar, vll ha ett barn till...Urs förstår att de måste va super jobbigt sån ångest hade ja innan ja ens tagit cellorovet, sen hade ja inga förändringar men shit va nervös ja var.
Men förhoppningsvis har dom ju fått bort förändringarna och allt ser fint ut, men inte kul i behöva vänta. All lycka och håller tummarna att allt e bra och ni kan skaffa syskon när ni vill!
Re: cellförändringar, vll ha ett barn till...Tack...
jo, det är just det att inte veta som känns så jobbigt...
3 inlägg • Sida 1 av 1
|