Maria Wigbrant

Hej! Core är toppenbra träning. Det du ska undvika om separatio...

Träningsrådgivare

Crescent classic

Här diskuteras shopping gravid, mamma och barnprylar.

Re: Crescent classic

Inläggav citrus 04 jul 2008, 08:17

ja de är verkligen skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka att den är ursnygg och bra på alla sett och vis. Inte för att de ska ha nån betydelse vad alla andra tycker men blev nästan lite sur när folk dissa min vagn som jag hade köpt och var så stolt över. Sen hade den ju fått väldigt bra betyg från viföräldrar :D
citrus
Alltid online

Inläggav Dompan 04 jul 2008, 08:57

Hej hej
Jag fastnade för Cressent Classic efter att ha läst om den men sen när vi var och tittade på den blev jag osäker.
Vad tycker ni om "locket" till åkpåsen som man även kan fästa över vagnen. Jag tyckte att det var svårt att fästa då knapparna satt innanför sufletten. Hur tycker ni att liften känns? Jag tyckte att den kändes lite hård och "enkel", nästan som till en dockvagn. Övertyga mig gärna om att det är en bra vagn för storleksmässigt skulle den vara perfekt.
Bild
Dompan
Stammis

Inläggav CatWoman 12 sep 2010, 16:17

Vi köpte den nya Crescent Classic 2010 i januari till våran minsting. Den är ännu stabilare och lättare än den gamla. Vi är supernöjda!! Vi hade den "gamla" modellen till storasyster o den var iof också bra, men den nya går inte jämföra, den är smidigare o nättare. Allt är superpåkostat:) o gediget. Men så var den också lite dyrare...
CatWoman
Nykomling

Föregående

< Återgå till Shopping

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm