-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Crescent classic
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Crescent classicja de är verkligen skönt att höra att jag inte är ensam om att tycka att den är ursnygg och bra på alla sett och vis. Inte för att de ska ha nån betydelse vad alla andra tycker men blev nästan lite sur när folk dissa min vagn som jag hade köpt och var så stolt över. Sen hade den ju fått väldigt bra betyg från viföräldrar
Re: Crescent classicHej hej
Jag fastnade för Cressent Classic efter att ha läst om den men sen när vi var och tittade på den blev jag osäker. Vad tycker ni om "locket" till åkpåsen som man även kan fästa över vagnen. Jag tyckte att det var svårt att fästa då knapparna satt innanför sufletten. Hur tycker ni att liften känns? Jag tyckte att den kändes lite hård och "enkel", nästan som till en dockvagn. Övertyga mig gärna om att det är en bra vagn för storleksmässigt skulle den vara perfekt.
Re: Crescent classicVi köpte den nya Crescent Classic 2010 i januari till våran minsting. Den är ännu stabilare och lättare än den gamla. Vi är supernöjda!! Vi hade den "gamla" modellen till storasyster o den var iof också bra, men den nya går inte jämföra, den är smidigare o nättare. Allt är superpåkostat:) o gediget. Men så var den också lite dyrare...
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|