-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Crescent classic
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Crescent classicNågon som har en crescent classic? vad tycker ni bra dålig? har avrit kikat på den och den känns ju stadig, någon som tycker den har varit/är tung att köra eller lyfta in och ur bilen?
Glad för alla upplysningar
Re: Crescent classichejsan!
när vi skulle köpa vagn var vi först helt inställda på att ha en crescent classic, tycker att den är sååå snygg! men när vi hade varit i affären och "provat" den så ändrade vi oss... den känns inte helt stabil när man ska fälla ihop den och när man ska "flipa" över handtaget... det tog även emot och kändes inte helt 100 när man skulle göra det... åk och pröva och fäll ihop den! och pröva hur tung den är! och jämför med andra vagnar, hur dom känns vid ihopfällning m.m. även om vi nu har köpt en annan vagn, brio kombi, så tycker jag att crescenten är super snygg!! lycka till och kram!
Re: Crescent classicSå lustigt sandrahallon - det är precis de två vagnarna som jag har kikat på på webben
Är du nöjd med Brion då? Kram
Re: Crescent classicvi har ju ingen bebis att köra den i än men jag är helnöjd det lilla jag har gått runt med den hemma!!
kram
Re: Crescent classicVar helt inne på Crescent Classic först men efter att ha tittat och känt på den är det inte alls aktuellt längre. Den är snygg, liten och ändå robust men det är jättebökigt att få in liften, den var seg att fälla i hop, ryggstödet var också meckigt att få till. Helhets intrycket var inte bra.
Är inne på Brios nya Joy men den har inte kommit till butiken än.
Re: Crescent classicokej, tack för tipsen får ta en sväng in i affären igen och känna igenom den ännu en gång.
Re: Crescent classicvi har köpt en cresent och vi är jätte nöjda med den. inte för att vi nu har nån bebis att köra runt med än, men hade då inge problem att fälla ihop den och den var inte tung att lyfta heller, den väger 30% mindre än en emmaljunga.
Re: Crescent classicäntligen ett positivt inlägg
Re: Crescent classicHej!
Jag har precis köpt en Crescent Classic, har tittat och kännt på BRIO, Teutonia och Emmaljunga´s vagnar, men det var denna som "vann" för mig. Stabil, snygg och väldigt trevlig att köra. Kan också tillägga att jag tyckte att Brio´s vagnar kändes väldigt "svajjiga" och vingliga jämfört med dom andra. Emmaljungan var väldigt ombonad och såg gullig/gosig ut jämfört med teutoninan, men Crescenten var en blandning av dessa vagnar och vann mitt och min sambos hjärta. Och det känns skönt att den fått så bra betyg också. Lycka till med vagnköpet!
13 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|