-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Då har man tagit ricinolja då
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Då har man tagit ricinolja dåDra ut ungen med en galge istället, det kanske funkar bättre för dig!
Re: Då har man tagit ricinolja dåALLT ÄR hypoteser och det finns inga vetenskapliga bevis på att det varken skulle fungera för att sätta igång förlossningen eller för den delen vara farligt.
Det finns dom som av erfarenhet rekomenderar att ta det o dom som avråder, liksom med allt annat som inte finns något riktigt fakta för... ja jag ville bara säga att det inte finns några riktiga fakta på vem som har rätt och det finns ingen anledning att döma ngn för dennes beslut. ni vet väl att man kan få cancer av nötkött? hoppas alla får en lyckad förlossning och att ni får hålla era bebisar snart <3 jag längtar =) såg nu att det var en gammal tråd, men va tusan gör de, är ju aktuellt för en annan nu iaf o alla andra gravida kram o hej =)
Re: Då har man tagit ricinolja dåhttp://se.babycenter.com/test/natural-b ... astor-oil/
kika på vad man skriver här. jag skulle kunna testa när jag är 40+1. jag har aldrig väntat så mycket på något någonsin, tycker att tiden går så fruktansvärt långsamt och jag bara längtar tills lillen kommer <3
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|