Annons:

Där "nere" efter förlossningen

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Re: Där "nere" efter förlossningen

Inläggav Ki27 » 25 okt 2008, 08:56

Grejen med knipkulor, (tex smart balls, länk ovan) är att du inte behöver "knipa" själv, musklerna arbetar automatiskt när du använder dem, känns inget direkt heller. :)
Första gången jag prova så blev jag tillslut kissnödig.. men det gick då inte att kissa med dem i inte, musklerna knep åt ordentligt :oops: så de var bara att ta ut, hihi.
Sägs att det räcker med en kvart åt gången ungefär.. man kan få träningsvärk...

Ps, geishakolor är mindre o sitter inte ihop, de funkar väl om man är riktigt tränad om de ska ha effekt som knipkulor, annars är de väl mest till för att ha under sex.. vilket rekommenderas :wink:
Fick en go liten son, september 2008
Ki27
Alltid online

Mitt Krypin

Inläggav Dazzlin_design » 26 okt 2008, 18:10

Jag rekommenderar http://www.serenita.se Väldigt bra priser och mkt roliga saker. :)

Emmice skrev:någon som vet vart man kan köpa knipkulor då? har fått lite svårt o hålla tätt nu efter förlossningen! någon internetbutik kanske? det vore ju smidigt=)
Bild
Användarvisningsbild
Dazzlin_design
Alltid online

BF: 090607

Mitt Krypin

Inläggav Linda3107 » 20 jul 2015, 16:31

Köpa knipkulor - http://shytobuy.se
Linda3107
Nykomling

Mitt Krypin

Inläggav Alexy23 » 23 maj 2016, 14:03

Tveka inte att köpa knipkulor! Funkar faktiskt riktigt bra och nu är man nere på de små utan snöre :D

Köpte mina knipkulor på Oliver & Eva. Var inne i butiken i Malmö så man fick känna på lite olika och få rätt storlek. Vet inte om de har butiker nån annanstans. Annars kan man bara köpa knipkulorna på nätet istället.
Alexy23
Nykomling

Mitt Krypin

Föregående

Återgå till Gravid forum
Annons: