-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Dags att köpa gravidkläder..?
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Dags att köpa gravidkläder..?Jag har inte köpt några mammakläder o min mage är tokstor. Är också en 34:a i vanliga fall. Har köpt några nya tights i strl M istället, men de flesta S passar fortfarande (de har många snygga på gina tricot som ändå är tokbilliga) och sen har jag köpt lite längre stickade tröjor osv. Dvs bara kläder som jag lika gärna skulle kunna ha nästa vinter.. Gravidjeans har jag provat, men inte hittat några som passat mig.. Har ett par strechjeans som jag satt gummiband i som jag fortfarande kan ha.. Du får prova dig fram, huvudsaken är att du har kläder som är bekväma för dig o bebben för jäklar vad det växer o det är inte skönt om det klämmer åt inte..
Lycka till. Kram
Re: Dags att köpa gravidkläder..?Jag tror helt klart att jag skippar jeans och kör enbart på tights och tunika i vår.. Kanske man hitta några fräsiga jeansshorts för mammor?
Orkar inte gå runt i H&M's mammakläder och se ut som en tråkig mamma.. Ska leta reda på lite fler tuffa mammabutiker.
Re: Dags att köpa gravidkläder..?zigmo- Jag är oxå en kort strl 34 och det finns fullt med snygga klänningar på hm.se eller gina tricot mm.. Sen har jag faktiskt börjat gilla boob`s mammakläder. Finns som onlineshop
9 december +
12 januari inskrivning mvc 2 febuari nupptest 18 mars ultraljud 25 mars 2:a besöket på mvc[i] [i]21mars V.20 halv tid Håll ut där inne:) http://www.stallgranshult.se -för er som vill kika på hästar och få lite inspiration http://www.jenniearies.blogg.se Nu är jag oxå bloggare
Re: Dags att köpa gravidkläder..?Hej mammor
Hoppas ni hittar något fint!
Re: Dags att köpa gravidkläder..?Hej, missa inte senaste reportaget 12 heta plagg för gravida i sommar
Trendiga och klassiska kläder för dig som är gravid! Ha det gott!
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|