MJB: Åh va tråkigt att vara på sjukhus, men hoppas att lilla Theo har blivit bättre imorgon så ni får komma hem. Men skönt att dom har han under kontroll.
Ja, här fungerar det bra med Nora, hon låter mig sova mellan 3 till fyra timmar, amningen fungerar oxå bra peppar, peppar..... Men har haft en riktig skitdag för två dagar sedan, men där får jag skylla mig själv för har ena dagen satt i mig Kikärtor och andra dan bondbönor, det bådar ju bara för en sak Magkniip.... Stackars barn med en sådan knäpp mor
I morgon ska jag åka till Astrid Lindgren med Nora och kolla upp någon grop vid ryggen som Läkaren upptäckte innan vi lämnade BB, de ska se om det finns någon missbildning, Ingen grop som jag själv kan se. Vet ni vad det pinsammaste är jag har slarvat bort kallelsen

vet bara att det är kvart i tio men vilken avd. och hur vi kommer dit ingen aning

har letat som en galning i kväll. Men, men.... får väl gå med svansen mellan benen och fråga i kassan
Sedan kommer det värsta, ska till BM imorgon, och gå igenom min förlossning med henne, med alla detaljer, så kommer nog bli en hel del gråt och ångest imorgon men skönt att få det gjort.
Ha det gott tjejer! Kram