Marina

Hej Linda! Det du beskriver är inte ovanligt efter att man fått tb...

Fråga BVC

Denna fysiska längtan!

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: Denna fysiska längtan!

Inläggav Milooo 09 mar 2012, 13:26

Ja jag tror att ÄL kom tidigare än jag läst mig till, jag tyckte mej känna det. Jag tror faktiskt att bröstkänningarna kom direkt när jag blivit befruktad. Sjukt att kroppen kan skicka sådana signaler så snabbt. Det är verkligen mäktigt :).

Hur känns det för dig? Känns det lättare nu när ni pratat om på ett ungefär när det kommer ske?
Milooo
Stammis

Inläggav soet 09 mar 2012, 15:22

Så spännande för er :D och ja, din kille hade ju rätt i att det kan gå snabbt :P Har du skrivit in dig hos novembermammorna än? Det känns mycket bra! Han tar till och med upp "när du blir gravid"-ämnet själv nu så då blir jag alldeles lycklig :D
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
soet
Alltid online

Inläggav Milooo 09 mar 2012, 15:43

Å va härligt, det är lustigt hur snabbt det kan gå med dessa killar om dom bara får sin tid att vänja sej vid tanken ;). Å finns det en sån tråd, jag får signa upp mej där, men pjuh än vågar jag inte. Fast det klart kanske fler som är oroliga som jag, skönt o prata av sig.
Milooo
Stammis

Inläggav MsLi 09 mar 2012, 17:28

Milooo - Grattis!! Vad kul! Alla är nog nervös den första tiden, självklart ska du skriva in dig!
Bild
MsLi
Alltid online

Inläggav Milooo 10 mar 2012, 15:42

MsLi: Tack :). Ja det hör väl till att känna lite oro i början, det är ju så nytt o ovant allting!
Milooo
Stammis

Inläggav soet 10 mar 2012, 16:39

Milooo: Kan du inte berätta hur du berättade det för killen och hans reaktion? Tycker sånt är så kul å höra :P
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
soet
Alltid online

Inläggav Milooo 10 mar 2012, 18:29

Oh absolut! På onsdagen så var jag illamående, konstig, ledsen och arg om vartannat, så då gick vi ner tsm o köpte ett test. Jag tror inte han trodde egentligen att jag var gravid, men tyckte vi skulle testa ifall om att. Jag själv visste inte vad ja trodde, men tyckte minst sagt att det var lite väl mycket som höll på o hända. Sen på tors morgonen skulle vi ta det tsm. Kl 4 vaknade jag o kunde inte somna om för ja va lite nervös och sen så vansinnigt kissenördig. Så då var ja lite rädd att jag skulle kissa ut det mesta o att det inte kanske skulle visa sej på nästa omgång. Så jag väckte min kille kl 4, haha, o vi tog testet. Precis då försvann alla mina symtom o jag kände mej så ogravid jag bara kunde. Så när ja kissat färdigt så sa jag bara, du får kolla jag går o lägger mej igen, haha. Jag var så säker då att ja inte var gravid och kände att ja ska skulle bli så ledsen om jag såg ogravid när timglaset slutat blinka. Hur eller hur, jag låg i sängen och väntade och sen kom min kille in med tysta steg. La sticket på nattduksbordet och log o sa du är gravid baby :). Jag kommer nog aldrig glömma det, någonsin. Känslan va obeskrivlig, väldigt märklig, lycklig och konstig på ngt sätt.
Milooo
Stammis

Inläggav Milooo 10 mar 2012, 18:36

okej, kom på att det lät lite fånigt, men han har alltid kallat mej baby ;). Dessa smeknamn!
Milooo
Stammis

Inläggav soet 10 mar 2012, 20:40

Så mysigt allt lät :D att ni gjorde det tillsammans! Hoppas att allt går bra nu också. Ska följa er här ända tills knodden kommer :D
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
soet
Alltid online

Föregående

< Återgå till Bli gravid

Support: support@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion: 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: Min bebis Allt för föräldrar, Kungsgatan 37, 111 56 Stockholm