-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Denna fysiska längtan!Re: Denna fysiska längtan!Ja jag tror att ÄL kom tidigare än jag läst mig till, jag tyckte mej känna det. Jag tror faktiskt att bröstkänningarna kom direkt när jag blivit befruktad. Sjukt att kroppen kan skicka sådana signaler så snabbt. Det är verkligen mäktigt
Hur känns det för dig? Känns det lättare nu när ni pratat om på ett ungefär när det kommer ske?
Re: Denna fysiska längtan!Så spännande för er
Re: Denna fysiska längtan!Å va härligt, det är lustigt hur snabbt det kan gå med dessa killar om dom bara får sin tid att vänja sej vid tanken
Re: Denna fysiska längtan!Milooo - Grattis!! Vad kul! Alla är nog nervös den första tiden, självklart ska du skriva in dig!
Re: Denna fysiska längtan!MsLi: Tack
Re: Denna fysiska längtan!Milooo: Kan du inte berätta hur du berättade det för killen och hans reaktion? Tycker sånt är så kul å höra
Re: Denna fysiska längtan!Oh absolut! På onsdagen så var jag illamående, konstig, ledsen och arg om vartannat, så då gick vi ner tsm o köpte ett test. Jag tror inte han trodde egentligen att jag var gravid, men tyckte vi skulle testa ifall om att. Jag själv visste inte vad ja trodde, men tyckte minst sagt att det var lite väl mycket som höll på o hända. Sen på tors morgonen skulle vi ta det tsm. Kl 4 vaknade jag o kunde inte somna om för ja va lite nervös och sen så vansinnigt kissenördig. Så då var ja lite rädd att jag skulle kissa ut det mesta o att det inte kanske skulle visa sej på nästa omgång. Så jag väckte min kille kl 4, haha, o vi tog testet. Precis då försvann alla mina symtom o jag kände mej så ogravid jag bara kunde. Så när ja kissat färdigt så sa jag bara, du får kolla jag går o lägger mej igen, haha. Jag var så säker då att ja inte var gravid och kände att ja ska skulle bli så ledsen om jag såg ogravid när timglaset slutat blinka. Hur eller hur, jag låg i sängen och väntade och sen kom min kille in med tysta steg. La sticket på nattduksbordet och log o sa du är gravid baby
Re: Denna fysiska längtan!okej, kom på att det lät lite fånigt, men han har alltid kallat mej baby
Re: Denna fysiska längtan!Så mysigt allt lät
|