Hej allihop!
Jag är ny här och har tillsammans med min dude just börjat ha oskyddat sex. Vi har sagt att det som sker sker och att vi inte försöker officiellt, men både han och jag tänker nog mer än väntat på det hela.
Jag har BIM 29/6 och vanligtvis är min mens regelbunden även om jag inte haft så stor koll på varken den eller min ägglossning fram tills nu.
Det skrivs mycket om ÄL-tester etc. och jag har funderat smått på om det vore något att använda sig av om man inte har tur och plussar inom några månader (skulle gärna prova dem redan nu men som sagt, vi försööööker ju inte

)
Dock funderar jag på om de skulle göra någon nytta för oss.
Har jag förstått det hela fel om jag antar att dessa tester används för att lyckas ha sex vid just rätt tillfälle/dag? Jag och min kille ligger med varandra mer eller mindre varje dag ändå (varsågoda för den fantastiskt givande infon, hehe) och då gör ju testerna liksom ingen större skillnad?
Kanske är helt ute och cyklar (märk ordvalet) här men är intresserad av att höra era åsikter kring detta så shoot!
Verkar vara ett väldigt trevligt forum det här btw. fyllt av snälla och förväntansfulla människor