-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Detta håller inte
6 inlägg • Sida 1 av 1
Detta håller inteJag hade ÄL den 2 juni trodde det tog sig då för sen dess har jag haft alla tecknen man kan ha när man är gravid.. Nu den 23 juli startade det med flytningar, (bruna) tänkte, nej nu är hoppet ute, nu kommer mensen. Men mensen kom aldrig? Sen den 23 juli fram tills nu har jag haft brun-röda till rosa kletiga flytningar.. Det håller i ännu. Tog ett graviditets test idag direkt med morgon urinen.. Men ett stort - lyste rakt emot mej inom några sekunder, köpte från testlagret i helgen en sån där liten sticka (billig).. Men om jag nu inte är gravid varför har flytningarna hållit i sig i 9 dagar?? Nån som vet.. Funderar på att ringa gyn imorrn och kanske boka en tid.. Jag har varit trött som bara den, och haft enorm huvudvärk.. Humöret har varit riktigt skrämmande med alla dessa humörsvängningar.. Inte vet jag vad jag skulle trott heller PMS eller annat.. Men ömmande bröst halsbränna osv gjorde att jag trodde mer åt det andra hållet, sen när mens blev sen också skulle ju haft den runt den 18-19 men den kom med flytningar den 23 kan man säga.... Nu är jag så förrvirrad orkar inte tänkta på nått annat..
KOntakta gyn har du inte haft riktig mens sen maj?
Du skrev äl 2 juni nämnligen Då kan du nog vara gravid iallafall men saknar tillräckligt med hormoner för utslag + Kram o håller tummarna
Ja, jag har tagit en grav test. Men det visade negativt. Har sen den 23 juli haft röd-bruna-rosa flytningar.. Som hållade i tills igår. Har inte mått illa eller haft andra känningar.. Får väl vänta på nästa mens annars gör jag ett grav test till..
6 inlägg • Sida 1 av 1
|