-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Diskussionstråd "Drömmen om ett barn"
6 inlägg • Sida 1 av 1
Diskussionstråd "Drömmen om ett barn"Hej, ikväll går "drömmen om ett barn" på trean kl: 20.00.
Här finns en tråd att diskutera programmet i och känslorna däromkring.
Re: Diskussionstråd "Drömmen om ett barn"Ingen som har skrivit??
Ja då skriver jag, Det var sååååå fint Om jag någongång får förklaringen att jag inte kan få barn själv så har detta hjälpt mig med tanken på att adoptera.
Re: Diskussionstråd "Drömmen om ett barn"Tyckte också att det var så himla fint när de fick hem sin dotter. Som jag bölade! Haha!
Re: Diskussionstråd "Drömmen om ett barn"Jag bölade med! Vilka underbara människor.
Re: Diskussionstråd "Drömmen om ett barn"Å om det inte var så dyrt (har hopp om att klara detta själv fortfarande) och besvärligt skulle jag gäääärna ta hem en liten bebis o adoptera!
Älskar barn!!
Re: Diskussionstråd "Drömmen om ett barn"Jag rekommenderar också programmet Barn till varje pris på TV1 klockan 8 på måndagar. De har rätt intressanta diskussioner och bakgrundsmaterial också, så åtminstone jag får lära mig nya saker.
Sedan rekommenderar jag också att se förra veckans Sanning och konsekvens på trean om minskade fosterrörelser efter vecka 32. Programmet var jättetufft att se med dem som berättade att de förlorat sina barn i magen, men samtidigt känns det som att alla behöver se det, eftersom till och med barnmorskornas lärobok lär ut fel. Med den kunskapen i bakhuvudet kan förhoppningsvis fler blivande föräldrar stå på sig och fler barn få leva. Självklart ser jag Drömmen om ett barn också. Senaste programmet var snyftigt att titta på.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|