-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Drar i underlivet
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Drar i underlivetHar du kännt att det drar ovanför underlivet? Det gör jag! Kan ju bero på att jag går mycket men det känns verkligen konstigt!!
Jag är inte gravid (vad jag vet) men jag har fått ont i legamenten i magen, jag tror det måste vara det. Jag har fått ont då och då om jag klivit upp snabbt från sittande position. Nu hade jag ont hela promenaden med hunden. Så jag vet inte om jag ska tro att det är tecken på att jag är gravid? Framförallt undrar jag om det är troligt att jag kommer att få värre sådanahär legamentssmärtor om/när jag blir gravid då jag redan sas helt ogravid har haft sån smärta. Nån som har erfarenhet av legamentsont innan grav och under grav?
Ja, hoppas också att det inte blir så mycket ont om/när det väl bär av. Ang test - Det kan bli köp om 9 dagar. Får se hur länge jag kan hålla mig. Men jag ska försöka hålla mig tills efter mensen borde ha kommit. Jag håller mig lite kall för jag är inte bombsäker på att jag verkligen har en 24dagars menscykel. Kommer mensen så får jag i alla fall bättre statistik på det ämnet...
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|