-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Efter skrapning?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Efter skrapning?Hej!
Jag gjorde en skrapning i 12e graviditetsveckan för 5 veckor sedan. Jag blödde sparsamt brun/svart i ca 2 v. Var sen helt fri från blödning i drygt en vecka. Sen har jag de senaste 2 veckorna haft bruna flytningar och ngr droppar blod var 3e var 4e dag. Min mens har ännu inte dykt upp. Jag visar svagt positivt på cb graviditetstest. Hur länge ska egentligen detta pågå, med blödning och så? Hur vet man om man är gravid igen? Eller visar man positivt länge efter en skrapning? Min bm sa att hcg nivån sjunker ganska fort efter skrapning eftersom man gör rent hela livmodern, annat är det vid ett spontant mf, då det kan ta längre tid för kroppen att återställa sig. Jag har gjort cb test med 1 v mellanrum, det visar inte svagare, utan i stort sätt lika. Uch, jag vill bara bli bra igen så jag kan fortsätta produktionen!
Re: Efter skrapning?låter ju som du skulle kunna va gravid igen, får ta test me nåra dagars mellanrum o se om d blir starkare, lr ta ett digitalt som säger om du e gravid lr inte, tycker d inte borde visa svagt plus om d e 5 veckor sen men ja har aldrig vart me om mf så ja vet inte men håller tummarna för en liten i magen=) gå till bm annars o ta blodprov så får du veta säkert, lycka till
2 inlägg • Sida 1 av 1
|