-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Efterkänningar ÄL?
2 inlägg • Sida 1 av 1
Efterkänningar ÄL?Hej,
Helt ny i detta forum.. Hade ÄL nu i torsdags och tänkte höra om det var fler som känt sig lite konstig efter ÄL? Jag har haft molvärk sedan dagen innan ÄL, småfryser och svettas om vartannat, lite illamående och huvudvärk med. Vad tusan är detta? Det är ju på tok för att kunna säga nåt men sen säger mig mitt huvud att något är väldigt annorlunda... Som sagt fler med konstiga efter äl känningar???
Re: Efterkänningar ÄL?Jag har under några år kartlagt hur lång menscykel jag har (24-28) dagar. Så under ca 8 månader har jag följt min cykel med att mäta temperaturen. Och det visade sig att beroende på hur lång cykel jag har så äl dag 13-16.
Så jag vet inte exakt om jag har haft äl än, men är på dag 16 idag och har sedan igår haft ett hmmm sug? Och spänningar, kramningar i tjejmagen eller något där runt omkring. Har inte en aning om vad det betyder då man inte borde kunna känna några gravidsymtom förens ägget har fäst sig efter 7-10 dagar? Så lika intresserad av detta som du, hur känns det för dig? Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
2 inlägg • Sida 1 av 1
|