-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En fraga till er med erfarenhet av cerazette
3 inlägg • Sida 1 av 1
En fraga till er med erfarenhet av cerazetteHej!
Jag ater cerazette sedan ca 2 manader efter forlossningen ( 9 manader sedan). Har fortfarande inte fatt nagon mens vilket jag inte raknar med da jag ammar mycket och vissa far val inte mens med cerazette? Dessutom har jag nastan aldrig haft nagon normal mens om jag inte atit riktiga p-piller vilket jag gjort mer eller mindre alltid. Men nu har jag under mer an tva veckor haft brun flytning varje dag, inte jattemycket men varje gang jag torkar mig kommer det lite ( ursakta detaljerna). Ar det nagon som varit med om nagot liknande? Kan det vara sa med cerazette eller ska jag kolla upp det? Tacksam for svar. Kram pa er alla!
Re: En fraga till er med erfarenhet av cerazetteHej! Jag har ätit cerazette i flera år, och under den tiden aldrig heller haft mens. Men där emot har jag haft ngn liten blödning då och då. Min kompis som också äter dom har haft problem med att hon blöder nästan hela tiden, så det verkar vara väldigt olika. Tror inte alls att det är ngt konstigt med det som du beskriver, men du kan ju ringa en barnmorska kanske och fråga?
kram
Re: En fraga till er med erfarenhet av cerazetteHej!
Förlat att jag aldrig svarade pa ditt inlägg, det bara försvann i den allmänna förvirringen i mitt liv. Tack för ditt svar iaf. Jag har slutat oroa mig nu, har förstatt att det är vanligt och min bm bekräftade det. Hur var det för dig, kom kroppen igang snabbt efter att du slutat? Antar att det är väligt olika ocksa. Ser pa din ticker att du snart har BF. Lycka till! Kram
3 inlägg • Sida 1 av 1
|