-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En infertilitetsprinsessas betraktelser
3 inlägg • Sida 1 av 1
En infertilitetsprinsessas betraktelserJag heter Hannah och hade så förtvivlat hoppats att få slippa detta.
Men nu är vi här och som rubriken antyder så skall vi starta vår första IVF behandling nu i mars på en privat klinik. Tog min första spruta Puregon i dag. Minns när vi fattade beslutet att skaffa barn och hur glada och förväntansfulla vi var då och alla kapitel fram tills nu och vill mest gråta. Utredningen visade ingenting annat än att allt ser skrämmande perfekt ut och vi är med andra ord oförklarligt barnlösa. Om det finns någon till därute som vill följas åt med mig så välkommen. Det är väldigt, väldigt ensamt att resa i infetilitetslandet Äggplock 7 mars.
Re: En infertilitetsprinsessas betraktelserHej, jag slapp undan IVF med ett hårsmån. Plussade 2 cyklar innan tiden för första mötet, så jag är inte riktigt i din sits. Men vill tipsa om IVF tråden som finns här på minbebis, där finns många tjejer som går igenom precis samma sak som du.
Här är länken till IVF tråden: alla-som-haller-pa-med-ivf-26777-2490.html Kram och lycka till
Re: En infertilitetsprinsessas betraktelserHej
Som Soma säger så välkommen in i våran tråd, alla som håller på med ivf, vi är några härliga tjejer där som diskuterar om allt. Och det är faktiskt ganska många som ska ligger i start groparna eller precis startat med ivf där just nu:) Där behöver du inte känna dig ensam:) Kram
3 inlägg • Sida 1 av 1
|