-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En Krokodil???
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
kan ni inte säga nån melodi som den liknar?
jag brukade sjunga den på dagis när jag var liten men kan för allt i världen inte komma på melodin!
Ungarna på dagis ääälskar den där låten...så är det rörelser till också.
Melodin är en egen och är liksom inte lik nån annan. "Munkarna" är också en favvo, mina dagisbarn gillar dom som "rockar" lite mer än bä-bä vita lamm.. "Jag vill ha munkar-munkar-munkar med hål i. Stora feta munkar med hål i och när jag kommer hem till dig, då vill jag inte ha nån leverpastej!!" Re: En Krokodil???jag har en skiva där den låten är med
Re: En Krokodil???Det finns en annan rolig
En krokodil som åker bil, han åker upp, han åker ner. Det kom ett gupp, det kommer fler. Då kör han inge mer. -En gång till! Varje gång det är upp eller gupp så lyfter man på rumpan. Små barn älskar den.
Re: En Krokodil???Här är krokodil låten
http://www.youtube.com/watch?v=uZ3Xk809 ... 70FCB28188 Jag brukar sjunga denna för min son, han älskar den: ( Samma melodi) Nyss så träffa jag en dinosaur som var så söt och så rar. Han sa han hette Rex och åt mariekex. Men mamma blev så rädd, för pappa ropa AJ! För lillebror han gömmde sig i hans kavaj! Vid aj brukar jag ta i lite och busa Mycket nöje
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|