-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En liten intim fråga..
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: En liten intim fråga..tycker också att det låter som kondylom... No big deal alltså, men om den stör/gör ont så går den att ta bort. Hör med din BM..
Re: En liten intim fråga..Vet ej, testa att googla... Då kanske du kan jämföra hur det ser ut också...
Re: En liten intim fråga..Ja det går bort av sig själv.
Har man jättemånga och stora så kan man bränna eller frysa men oftast brukar man inte göra något. Man kan även få ett medel att stryka på men det verkar inte funka så bra.
Re: En liten intim fråga..Kanske ska ringa till BM så de kan kolla?
Eftersom du har haft den så länge så hade jag iaf ringt och frågat de som kan sånt
Re: En liten intim fråga..Sbina
Jag håller med Danem, det är troligen en kondylomvårta.. Jag har haft sån och det är inget farligt alls. det finns både salva och sen så kan den ramla bort av sig självt. Den kanske ser ut typ som en "skinndroppe" eller liknande?!? Kolla upp det med barnmorskan, för min vän hade sån när hon födde sin dotter, och barnmorskan och hon kom överens om att den skulle knipsas bort efter förlossningen. när man ändå inte har sådär överdrivet mkt känsel där nere ^^ och det kändes inte alls sa hon. Allt går att ordna Kram Kram
Re: En liten intim fråga..
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|