-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En liten konstig fråga kanske
4 inlägg • Sida 1 av 1
En liten konstig fråga kanskeÄr i vecka 27 nu och idag har jag känt lite mindre fosterrörelser. Typ hela dagen, hon har inte alls varit lika aktiv.
Nu på kvällen tog jag av mig mina stödstrumpor, som tydligen suttit väldigt hårt runt vaderna (hälarna var så svullna så de inte syntes). Direkt efteråt började knyttet att sparka och härja. Är detta en tillfällighet eller kan det vara så att man strypt blodtillförseln till knyttet och nu helt plötsligt blev hon helt livlig? Blir ju orolig att man gjort ngt nu så knyttet får fel i hjärnan för minskad blodtillförsel.. Vad tror ni.. Jag känner mig helknäpp här hemma
Re: En liten konstig fråga kanskeJag tror inte att det är så men är ju ingen expert i ämnet. Stödstrumpor ska ju sitta superhårt och om det var nån fara med det skulle det nog kommuniceras ut av både mvc och apoteket.
Re: En liten konstig fråga kanskeSå länge stödstrumpan inte sitter runt moderkakan eller navelsträngen är det lugnt...
Det var nog bara en slump. Jag upplevde att det blev aktivitet på kvällen när man lugnade ner sig generellt och satt mer still Re: En liten konstig fråga kanskeJag tror som ovan. Ibland rör det ju sig helt otroligt mycket i magen o man undrar varför.
Men det kan ju vara så att bebis ligger på ett sådant sätt i magen att det kändes extra mycket just då. Bra att du använder stödstrumpor!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|