-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En ny livmoderinfektion på gång?:|
4 inlägg • Sida 1 av 1
En ny livmoderinfektion på gång?:|Hej på er! Som många av er vet så fick jag konstaterat ett Ma för ca en månad sen..För några veckor sedan så fick jag åka in akut då det kom blod med var i och det luktande fruktansvärt äckligt.. hade fått infektion i livmodern och det satt rester kvar i livmodertappen som läkaren drog ut. Det var såpass lite rester kvar i livmodern så jag slapp skrapas och sattes på två olika sorters penicillin och livmodersammandragande. Var på sista kollen förra förra fredagen och allt såg bra ut, jag hade precis haft ÄL såg hon. 6 dagar senare började jag blöda, det var alltså i torsdags. och jag blöder fortfarande, har hela tiden molvärk. det känns inte som att detta är mens eftersom det kom så kort tid efter äl!! och jag har inte haft ett enda tecken på att mens är på g. får alltid ömma bröst osv innan. men icke.. idag kände jag att det börjar lukta sådär äckligt igen!!!:(:( Säg inte att jag har en ny infektion på g..eller kan det lukta äckligt fast det inte är någon fara. är det värre imorgon så ringer jag sjukhuset...
Re: En ny livmoderinfektion på gång?:|Jag skulle ringa direkt o fråga om jag var du..
Re: En ny livmoderinfektion på gång?:|Om jag gissar så skulle jag tro att det är resterna som fanns kvar i livmodern som kommer ut i samband med mensen och att det är de som luktar illa. De säger ju att det är bra att vänta en menstruation för att ev rester ska kunna komma ut innan man blir gravid igen. Är val aldrig dumt att kolla upp det, fast tycker att du borde få feber och mer ont.
Att mensen kom så pass fort efter ÄL kan ju bero på att kroppen är lite i ofas fortfarande. Min cykel förlängdes efter mitt MA (med infektion) och blödningen blev kraftigare.
4 inlägg • Sida 1 av 1
|