-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En Ung Fler Barns Mamma =)
2 inlägg • Sida 1 av 1
En Ung Fler Barns Mamma =)Hej, kör lite basic först =)
Namn: Caroline Ålder: 22år Bor: Göteborg Familj: Make, och två gossar på 2år och 4år. Intressen: religion, Familjen, (virkar) Gör om dagarna: Hemma men yngsta, aktiv i Prematur-föreningen och Guts-Unga mamma Grupp. Övrigt: Hej Jag är en ung mamma som bor i en förort till Göteborg tillsammans med min Underbara make, och våra 2 charmtroll . Äldsta kom till oss september 2007, hela 12dagar efter BF. Idag är Grabben 4år och är i full gång med att ha Kompisar och aktiviteter (skogs-mulle), Grabben har en så otrolig energi och glans, Förgyller varje dag, och just nu är han inne i en fas där allt skall vara super cool och häftigt, så vi får många goda skratt varje dag då han förklarar för oss om hans drömmar och kamraterna på dagis. Yngsta grabben Förändrade i stort sett våran syn på livet, Då han kom som en storm vind redan i v26 i september 2009. en liten en på 890g. att se pyret kämpa för att överleva dagen, varje dag i 3månader, var en kamp, men Mirakel sker. det har vi fått uppleva, HEM kom vi. med Syrgas, sond och allt, man lärde sig vårda ett svårt sjukt barn i sitt hem. att ge grabben något så enkelt som ett bad var ett helt projekt. Idag är han 2år, och ett riktigt charmtroll, trots att vi åker in lite titt som tätt till sjukhuset så har vi en Frisk gosse. Så här han ni inte bara en ung fler barns mamma, utan även en Prematur mamma.
Re: En Ung Fler Barns Mamma =)Hej Carro! Välkommen som medlem! Roligt att även se dig här! Inom kort kommer prematur delen på minbebis också.
2 inlägg • Sida 1 av 1
|