-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
En vilsen Lillis...
4 inlägg • Sida 1 av 1
En vilsen Lillis...Hej på er underbara typer.
Jag är en sprallig tant på 27 år, bosatt i Finland i en stad som sägs vara Finlands soligaste stad. Detta finns det säkert många uppfattningar om. Gift sedan september med min bättre hälft, och till vår lilla familj hör även vår 3-åriga mittelspitz. Jobbar gör vi om dagarna och försöker träna så mycket det går på vår lediga tid. Vi köpte vår lya på 3 rum och kök ungefär ett år sedan och här trivs vi som fisken i vattnet. Men det är något som fattas ändå, i vår lägenhet står ett rum tomt och väntar på någon dvs nu är barn planeringen hårt fast klistrad på tapeten. Man tror ju alltid att man har en massa tecken när man börjar försöka, och börjar searcha runt på olika sajter vad andra har för tecken så därför gick jag vilse hit. Inte bara en gång. Och här trivdes jag. Mycket tips, människor och både glada och sorgliga nyheter var man kan stötta varandra. Därför bestämde sig lilla vilsna Lillis att här stannar jag
Re: En vilsen Lillis...Välkommen hit!
Önskar dig lycka till, och håller tummarna för att du ska få ett efterlängtat plus snart!
Re: En vilsen Lillis...Underbart
4 inlägg • Sida 1 av 1
|